به گزارش خبرنگار ایرنا، مناف هاشمی روز دوشنبه در حاشیه دومین سفر رییس جمهوری به گلستان و در جمع مردم گنبدکاوس ضمن قدر دانی از اعضای دولت و سازمان برنامه و بودجه و دفتر رییس جمهوری برای برنامه ریزی این سفر ابراز امیدواری کرد: با برنامه های سفر و برنامه ریزی انجام شده برای دو سال آینده عقب ماندگی های مناطق مختلف استان بویژه شرق و شمال گلستان برطرف شود.
وی اظهارداشت: ارائه راهکارهای توسعه اقتصادی و اجتماعی استان های مرزی و ارتقای سطح معیشتی اقوام از راهبردهای دولت تدبیر و امید است.
به گزارش ایرنا دکتر حسن روحانی به همراه شماری از معاونان و وزیران دولت امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله وارد گلستان شد، دیدار مردمی اولین برنامه این سفر دو روزه بود که با حضور گسترده مردم در ورزشگاه تختی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
در جریان سفر رییس جمهوری به گلستان برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی پیگیری می شود.
دیدار با نخبگان و علمای اهل تسنن و تشیع، بهره برداری از پروژه های استانی، شرکت در شورای اداری استان گلستان و نشست خبری با رسانه ها از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری است.
دکتر روحانی پیش از این در سال 93 به استان گلستان سفر کرده بود.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت با کشور ترکمنستان ، دریای خزر و استانهای مازندران ، سمنان وخراسان شمالی همسایه است.
7335/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.