عبدالاحد ارمشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از برد هفته گذشته مقابل عقاب نهاجا، تیم با روحیه بالا به مصاف فولاد سیرجان می رود اگرچه بازی فردا با توجه به آمادگی و تقویت تیم حریف بویژه در پست سرعتی زن، بازی سختی خواهد بود.
وی افزود: امسال مسابقات لیگ برتر والیبال با توجه به آمادگی تیم ها و حضور حداقل چند بازیکن بزرگ در هر تیم، از حساسیت و رقابت بالایی برخوردار است و همه تیم ها به دنبال پیروزی در بازی ها هستند.
ارمشی اضافه کرد: تیم شهرداری گنبدکاووس نیز در سایه تلاش های کادر فنی و بازیکنان و نیز مدیریت باشگاه در لیگ امسال و تا الان موفقیت های خوبی داشته و امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته و تیم شهرداری تاریخ ساز شود.
وی تصریح کرد: سطح انتظارات از تیم شهرداری گنبدکاووس افزایش یافته و این موضوع که حتما بایستی بازی ها را با برد به پایان برسانیم، کار را برای کادر فنی و بازیکنان سخت تر کرده و با توجه به این موضوع همه تلاش تیم تثبیت جایگاه آن در جدول لیگ برتر است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: تیم شهرداری برای تثیبت و کسب جایگاه در خور شان مردم والیبالدوست این شهرستان، نیاز به برد در بازی های خانگی و بیرون از خانه دارد.
ارمشی به آسیب دیدگی 'مجتبی شبان' بازیکن تیم شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: این بازیکن تاثیرگذار که از نیم فصل به جمع بازیکنان اضافه شد در تمرینات روز گذشته از ناحیه گردن دچار آسیب شده و با نظر کادر پزشکی در حال استراحت است.
وی افزود: ادریس دانشفر و میکائیل تاجر دو بازیکن تاثیرگذار دیگر تیم شهرداری نیز دچار مصدومیت جزیی هستند که در مجموع استفاده از این سه بازیکن با نظر کادر پزشکی و تا فردا مشخص می شود.
ارمشی از تماشاگران گنبدی نیز درخواست کرد همچون هفته های گذشته باحضور پرشور خود از تیم حمایت نمایند زیرا بازی های نیم فصل دوم باتوجه به آمادگی تیم ها از حساسیت بیشتری برخوردار است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم شهرداری گنبدکاووس با 9 پیروزی و 6 باخت در 15 بازی و کسب 26 امتیاز در رده چهارم جدول 13 تیمی لیگ برتر والیبال و تیم فولاد سیرجان نیز با هشت برد و هفت باخت و کسب 25 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر والیبال، قضاوت بازی فردای دو تیم شهرداری گنبدکاووس و فولاد سیرجان از هفته هفدهم این مسابقات، برعهده 'مسعود ذوقی' به عنوان داور اول و میثم پارسه به عنوان داور دوم می باشد.
ناظر داوری این دیدار که قرار است ساعت 16 در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شود، بر عهده امیر صداقت بوده و شهباز صدری نیز ناظر سازمان لیگ برتر والیبال در این بازی خواهد بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.