به گزارش ایرنا احسان مکتبی یکشنبه شب در نشست فعالان فضای مجازی با فرماندار و تنی چند از مدیران گرگان اظهار داشت: فعالان رسانه ای شهروندان عادی نیستند و انتظار می رود از قدرت خود به گونه ای استفاده کنند که در جامعه خللی ایجاد نشود.
وی نقد از سوی فعالان فضای مجازی را فرصتی در استفاده از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت جامعه دانست و گفت: متاسفانه برخی و یا بعضا تصور و درک درستی از نوشتن در فضای مجازی نداریم و همین تصور باعث تبعات برای فعالان این حوزه می شود.
معاون دادستان گرگان هم در این جلسه با یادآوری اینکه گسترش رسانه مزیت هایی برای جامعه دارد، گفت که مدیریت شیشه ای و افزایش اطلاعات مدیران از جامعه از جمله مزیت های رشد کمی رسانه به شمار می رود.
مسعود سلیمانی بر رعایت مهندسی نشر اخبار از سوی رسانه ها به منظور کاهش آسیب ها تاکید کرد و افزود: اکنون در فضای مجازی کمتر به مهندسی نشر خبر توجه می شود و مدام خبرهای مایوس کننده انتشار می دهند.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم تا جایی که افترا، توهین، تخطی و تعرض به خطوط قرمز رعایت شود نباید آزادی رسانه را محدود کرد.
سرپرست فرمانداری گرگان هم در این نشست گفت: نگاه توسعه به گرگان فقط در مناطق اعیان نشین خلاصه نمی شود بلکه توسعه متوازن و تولید ثروت با اجرای طرح های زیربنایی به ویژه گردشگری با بهره گیری از توان بخش خصوصی در همه نقاط شهر مد نظر است.
ابوالقاسم صفوی، اجرای بزرگترین طرح گردشگری در منطقه آسیب پذیر شمال گرگان با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی فرآوری محصولات غذایی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در سرخنکلاته، سرمایه گذاری در آب گرم روستای زیارت با تهیه 10 هزار متر مربع زمین و قرار دادن آن در اختیار سرمایه گذار برای آغاز عملیات اجرایی را از جمله برنامه های توسعه شهر برشمرد.
وی افزود: همچنین انتخاب مشاور برای محور ناهارخوران و مشخص کردن وضعیت آن و انتخاب مشاور اهل اصفهان برای بخش گردشگری گرگان، اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار ویژه مطالعه باستان شناسی تپه قلعه خندان شهر گرگان، سرمایه گذاری در توسعه مناطق روستایی با کاشت گیاهان دارویی از جمله دیگر طرحها است.
وی در خصوص دلیل مخالفت خود با اجرای تله کابین ناهارخوران هم گفت: این طرح باید در هزار پیچ ساخته شود.
شهرستان گرگان حدود 500 هزار نفر از جمعیت 1.869 هزار نفری گلستان را در خود جای داده است.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.