سرهنگ محمدرضا سراوانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این شکارچیان متخلف 6 قبضه سلاح شکاری که نیمی از آنان فاقد مجوز بود، 160 عدد فشنگ ساچمه ای و برخی آلات و ادوات صید پرندگان کشف و ضبط شد.
وی گفت: این شکارچیان از اهالی برخی روستاهای مرزی گنبدکاووس، نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر و نیز آق قلا و مراوه تپه بودند.
به گفته وی، علاوه بر سلاح و ادوات صید، دو قطعه باقرقره و دو کبوتر زنده نیز از شکارچیان متخلف در نوار مرزی گنبدکاووس کشف شد.
سرهنگ سراوانی اضافه کرد: این صیادان غیرمجاز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به واحد قضایی بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس معرفی شدند.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از وقوع دو سانحه رانندگی، مینی بوس با موتورسیکلت و سمند با تراکتور در بخش داشلی برون طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث سه نفر مصدوم که به مراکز درمانی انتقال یافتند. هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.