به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات یکروزه 135 پسر از استان های قم ،تهران ،خراسان جنوبی ،زنجان در گروه 'الف' و توابع تهران ،گلستان، فارس ،ایلام و آذربایجان شرقی در گروه 'ب' شرکت دارند.
رقابت های بخش دختران نیز روز جمعه هفته جاری در گرگان برگزار می شود و به گفته مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، 11 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تگ راگبی کشور در بخش پسران و دختران در استادیوم شهدای کریم آباد گرگان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با شعار 'ورزش ،دوستی و آینده ای بهتر' از 28 آبان تا 9 آذرماه در 78 رشته ورزشی برای دختران و پسران 12 تا 15 سال در حال برگزاری بوده که میزبانی برخی رشته ها به استان ها واگذار شده است.
براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، نفرات برتر این رقابت ها در رشته های گوناگون شناسایی و در قالب بسته ای حمایتی و در یک دوره زمانی چهار ساله با حمایت فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تربیت و تمرین می کنند.
این بسته حمایتی مسائل مربوط به تحصیل، حمایت مالی و حقوقی، تغذیه و شیوه‌های تمرین و مانند آن است.
کشف، جذب و پرورش مستعدین ورزشی، نگاه توسعه‌ای به مناطق کمتر برخوردار، پشتوانه سازی تیم های ملی، تقویت و ارتقاء غرور ملی، توسعه فرهنگ عدالت محوری و عدالت پروری، بهره مندی استان ها از توزیع متوازن امکانات، توسعه وحدت اقوام و ارتقاء و رشد مدال آوری در المپیک جوانان 2022 از اهداف این المپیاد ورزشی است.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.