«ژاله فرامرزیان» روز دوشنبه در جمع صمیمی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: توزیع اعتبارات در سر فصل های خاص مازاد به صورت جداگانه گنجانده شده است.
وی با بیان اینکه تقویت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد، افزود: این در حالی است که زیر ساخت های منابع مالی این وزارت خانه از سال های گذشته ضعیف بوده و برای افزایش پرداختی ها در طول هشت سال اخیر تلاش های زیادی انجام شده است.
وی بیان کرد: البته شرایط نامساعد اقتصادی حاکم بر کشور همواره نوعی حالت ایستایی به افزایش پرداختی ها داده است ولی تمام تلاش دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، احقاق حق کارکنان و توزیع عادلانه آن است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کمک های رفاهی کارکنان از پنج به 10 درصد افزایش یافته است، گفت: این میزان در سال آینده تا 15 درصد افزایش می یابد.
فرامرزیان گفت: انتظار داریم در حوزه جوانان و ورزش قهرمانی و همگانی که از اهمیت خاصی برخوردار است، برنامه ها و طرح های از سوی کارشناسان امر تدوین شود که بتواند سلامتی و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: اجرای طرح های عمرانی و اتمام آنها به هر نحو ممکن در دستور کار قرار دارد و امید می رود امسال در شرایطی قرار بگیریم که منابع مالی را جذب کنیم و نقدینگی را بالا ببریم.
فرامرزیان اضافه کرد: در ارتباط با جذب اعتبارات حوزه جوانان تفاهم نامه ای امضا شده تا بتوانیم منابع مالی را در حد امکان در بین سازمان مردم نهاد توزیع کنیم.
وی سهم حوزه جوانان را 20 درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفت: مهمترین دغدغه ما در حوزه جوانان است، زیرا در حوزه ورزش کارها به صورت عملیاتی و رایج در حال انجام است اما در حوزه جوانان به روش سیاست گذاری کار می شود و تلاش بر آن است که حتی یک ریال از حوزه جوانان در حوزه ورزش صرف نشود.
وی عنوان کرد: موضوعی که امسال بسیار جدی آن را دنبال کردیم، تحقق 27 صدم درصد مالیات ارزش افزوده برای ورزش است که امید می رود بتوانیم آن را برای تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای و ورزش قهرمانی هزینه کنیم.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند.
دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.
افتتاح راه آهن مراغه - ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.
7156/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.