به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی روز شنبه در مراسم اهدای یک تخت ICU با تجهیزات کامل توسط خانواده مرحوم 'حاج یوسف ابراهیمی' به بیمارستان حضرت معصومه (س) این شهرستان گفت: هزینه تجهیز این بیمارستان به 10 تخت آی سی یو، 35 میلیارد ریال است.
وی با قدردانی از خانواده مرحوم ابراهیمی برای انجام این اقدام خداپسندانه به عنوان باقیات الصاحات، افزود: هزینه این تخت که با تجهیزات کامل خریداری و در اختیار بیمارستان گذاشته شده، مبلغ چهار میلیارد ریال است.
حسینی با تاکید بر ضرورت حضور دیگر خیرین شهرستان برای خرید تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی آزادشهر، ابراز امیدواری کرد با تحویل 10 تخت مراقبت های ویژه تا یک ماه آینده به بیمارستان حضرت معصومه (س)، خدمات رسانی به بیماران بهتر و بیشتر شود.
در همین پیوند فرماندار آزادشهر در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با قدردانی از تلاش های مجموعه شبکه بهداشت و درمان آزادشهر برای کشف و امحای مواد غذایی فاسد، تصریح کرد: در بحث سلامت جامعه با هیچ گروه و شخصی تعارف نداریم و سلامت جامعه اولویت بالایی برای مسئولان دارد و با تعهد و وجدان کاری بالا در این مورد برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به گزارش های مردمی در خصوص فروش داروهای غیرمجاز در عطاری ها، از متولیان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان درخواست کرد تا به صورت مستمر از این واحدها بازدید و با متخلفان برخورد نمایند.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 94 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.