به گزارش خبرنگار ایرنا، میرمحمد غراوی روز پنجشنبه در دیدار با دو خانواده شهید مدافع حرم گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع از اسلام و اهل بیت پیامبر (ص) در خارج از مرزهای کشور، نشان دهنده نیت پاک، ایثار و از جان گذشتگی شهیدان مدافع حرم است.
وی با بیان اینکه شهیدان با نثار خون خود درخت اسلام و ولایت را آبیاری کردند، افزود: این عزیزان والامقام با این گونه ایثارگری در دفاع از اسلام، وظیفه مسئولان را برای خدمت بیشتر به مردم سنگین تر کرده اند.
غراوی با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان ازسوی مردم و مسئولان، اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان در جامعه، مانع از انحراف مسیر انقلاب اسلامی می شود.
وی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست و تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمنان ناجوانمردانه جنگ اقتصادی را علیه ملت به راه انداخته اند، مسئولان و مردم باید به گونه ای عمل کنند تا شرمنده شهیدان نشویم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در پایان گفت که دیدار با خانواده معظم شاهد بالاخص شهدای مدافع حرم استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به دستور استاندار گلستان و با هدف ابلاغ سلام او و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی خانواده های شهدا انجام می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی که فرماندار ویژه، فرمانده انتظامی و برخی مسئولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده تیپ 60 زرهی عمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان نیز در سخنانی گفت: شهیدان با نثار خون خود در تاریخ حماسه ساز شدند.
سرهنگ پاسدار محمدحسن آرش، روحیه حماسی و جهادی و بن بست شکنی را از ویژگی های شهیدان مدافع حرم و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز مسئولان ما وظیفه دارند با همین ویژگی ها در برابر دشمنان و توطئه های آنان بایستند.
به گزارش ایرنا، مسئولان استان و شهرستان، امروز با خانواده شهید 'غلامعلی تولی' به عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان و شهید 'مهدی شکوری' از دیگر شهدای مدافع حرم گنبدکاووس دیدار و از آنان تجلیل کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 513 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سه تن آنان از شهدای مدافع حرم هستند.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.