به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ اسماعیل نامنی روز چهارشنبه درجلسه هماهنگی برگزاری رژه نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس، تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و امام راحل و نیز تجدید بیعت بامقام معظم رهبری انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری رژه 31 شهریور نیروهای مسلح برشمرد.
وی با یادآوری حمله نظامی رژیم بعث عراق در 31 شهریور 1359 به خاک ایران با حمایت 40 کشور جهان، گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، استکبار جهانی تلاش زیادی برای ضربه زدن به انقلاب نوپای ملت ایران انجام دادند که موفق نشدند.
سرهنگ نامنی اضافه کرد: ترور شخصیت ها، ایجاد جنگ های داخلی در کردستان و گنبد، کودتا و جنگ تحمیلی هشت ساله از مهمترین توطئه های دشمنان بود که در سایه رهبری امام راحل، حضور شجاعانه و ایثارگرانه شهیدان و رزمندگان سپاه، ارتش و بسیج موفق نشدند نقشه شوم خود را پیاده کنند.
وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون 40 سال گذشته با عزت و اقتدار به مسیر حرکت الهی خود ادامه می دهد و تداوم آن هم منوط به حفظ وحدت، حضور در صحنه همه اقشار جامعه، ادامه راه شهیدان و تبعیت از رهبری انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده تیپ 130 متحرک هجومی شهید دلجویان همچنین به برنامه های پیش بینی شده کارگروه نظامی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس (31 شهریور تا هفت مهر) گنبد نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر رژه نیروهای مسلح، سخنرانی فرماندهان نظامی در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن و دیدار فرماندهان نظامی با امام جمعه شهرستان از مهمترین برنامه های این ایام می باشد.
سرهنگ نامنی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عیادت از بیماران، غبارروبی گلزار شهیدان، سخنرانی فرماندهان نظامی در نمازجمعه و برگزاری یادواره شهیدان فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا از دیگر برنامه های پیش بینی شده کارگروه نظامی ستاد هفته دفاع مقدس در گنبدکاووس است.
وی همچنین برلزوم همکاری و مشارکت ادارات و نهادهای مختلف گنبدکاووس برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های پیش بینی شده این ایام تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبد نیز در این جلسه که معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه و برخی مدیران این شهرستان نیز در آن حضور داشتند، گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است و همه ادارت و نهادها وظیفه دارند به برگزاری آن کمک نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی افزود: برگزاری مطلوب برنامه های هفته دفاع مقدس بویژه رژه نیروهای مسلح به اقتدار نظام جمهوری اسلامی کمک و دشمنان را نیز ناامید می کند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.