به گزارش ایرنا ، سردار حسین معروفی سه شنبه شب در دومین شب یادواره شهدای شهرستان ریگان افزود: شهید از هر قومی شهیدی است که برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی کشور جانش را تقدیم اسلام وانقلاب اسلامی کرده است .
وی با اشاره به اینکه از هر زاویه ای که به شهدا نگاه کنیم مقدس است بیان داشت :کاری که شهدای ما کردند در مقابل کارهای دیگر قابل مقایسه نیست.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر کدام از شهدا برای ما افتخار هستند و هر شهید شناسنامه واقعی ملت ایران بشمار می رود .
سردار معروفی با اشاره به اینکه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نگذاشتیم وجبی از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان بیافتد در حقیقت حاصل این تجربه و در نهایت خروجی جنگ شد سردار قاسم سلیمانی ها و حزب الله لبنان .
سردار معروفی بیان داشت: رویش های ما نسب به ریزش های ما قابل مقایسه نمی باشد و این مضوع را ما بخوبی در حماسه تاریخی 22بهمن امسال که از رویش های بزرگ انقلاب اسلامی بود، به عینه دیدیم .
وی بیان داشت : دشمن به دنبال آن است که خود باوری و انقلابی گری و شجاعت را از جامعه ما بگیرد .
فرمانده سپاه ریگان هم در این یادواره با تقدیر از ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری یادواره شهدا خواستار اهتمام بیشتری برای برگزاری این یادواره در جهت انتقال آرزشهای اسلامی و فرهنگ شهادت به نسل های آینده شد.
سرگرد مصطفی دهقانیان افزود: عظمت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ثمره ایستادگی و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است .
یادواره 73شهید شهرستان ریگان بمدت 2شب در مرکز این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان بطور باشکوه و خاصی برگزار شد .
این مراسم با اهدا لوح تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا خاتمه یافت .
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.