به گزارش روز شنبه ایرنا این رقابت ها از صبح جمعه با حضور 73 ورزشکار از 17 استان کشور در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده است.
در پایان روز اول این رقابت ها نفرات راه یافته به نیمه نهایی در هر رده سنی مشخص شدند:
در رده سنی زیر 13 سال و جدول معمولی: پارمین نکوپایان از تهران، نازنین تقی نژاد از یزد، ثمین حسن پور از فارس به همراه سارا سعادتی' دیگر اسکواش باز استان فارس به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی براساس جدول 2 اسکواش باز فارس مقابل هم قرار می گیرند و وزشکاران تهرانی و یزدی با هم مسابقه می دهند تا نفرات برتر راهی دیدار نهایی شود.
در رده سنی کمتر از 15 سال جدول معمولی: فاطمه فلاحتی از یزد، نرگس سلطانی از گلستان، بهار قائدی از فارس و ستایش پزشکی از استان مرکزی راهی دیدار نیمه نهایی شدند.
در 2 بازی نیمه نهایی فلاحتی در برابر سلطانی قرار می گیرد و قائدی به مصاف پزشکی می رود.
در جدول 'پلیت'رده سنی زیر 13 سال: نازنین زهرا دادخواه پس از غلبه بر حریفان راهی دیدار نیمه نهایی شد تا برای صعود به فینال مقابل بیتا اعظمی قرار گیرد و دیگر دیدار این مرحله بین فاطمه سعادتی و دینا دارابی برگزار خواهد شد.
همچنین در رده زیر 15 سال این جدول: یگانه طاهریان، مبینا عضد، سوین پور ایراندوست و گلاره حاجی آقایی راهی نیمه نهایی شدند که در این مرحله طاهریان با عضد و پورایراندوست با حاجی آقایی برگزار خواهد شد.
این رقابت ها امروز شنبه به پایان می رسد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.