سیدعلیرضا حسینی طلب روز شنبه در حاشیه افتتاح کارگاه آموزش اتومکانیک در آزادشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته نیز 1200 شغل از طریق مجموعه فنی و حرفه ای استان ایجاد شد.
وی افزود: امروز کارگاه اتومکانیک آزادشهر به عنوان اولین کارگاه آموزش تعمیر ماشین آلات سواری شهرستان که در زمینی به مساحت 540 مترمربع و با هزینه 2 میلیارد ریالی احداث شده، به بهر برداری رسید و تجهیزات مورد نیاز آن از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تامین شده است.
حسینی طلب گفت: رشته اتومکانیک یکی از رشته های پربازده با بازار کار مناسب و فعال برای علاقه مندان به این رشته است که می تواند ضمن جذب سریع در بازار، باعث ورود فرد به صنایع ساخت خودرو نیز شود.
وی ابرازکرد: سازمان فنی و حرفه ای براساس خط مشی خود با آموزش مهارت های لازم به صورت رایگان برای علاقه مندان نیروی کار برای اشتغال در رشته های مختلف آماده می کند و شهروندان می توانند با استفاده از این فرصت، کسب مهارت کنند.
فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در آیین افتتاح این مرکز با تشکر از اقدامات جهادی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ابراز کرد: شخصا به موضوع فنی و حرفه و مهارت آموزی اعتقاد قلبی دارم زیرا اشتغال از طریق حرفه آموزی مستمر و پایدار می ماند.
سیدرسول حسینی خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر این آمادگی و ظرفیت را دارد تا در همه طرح های آموزشی و مهارتی استان به صورت پایلوت فعالیت نماید.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.