به گزارش ایرنا از این اداره کل رضا طبرسا روز چهارشنبه اظهارداشت: هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در سه مقطع، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و نیز جشنواره ابتکارات فرهنگیان با محوریت پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر و خشونت برگزار شد.
به گفته وی، در این جشنواره در بخش دانش آموزی فریده ظریف از آموزشگاه شاهد مینودشت حائز رتبه دوم در رشته پویا نمایی و محمد شیخ ویسی از مدرسه استثنایی ارشاد گرگان رتبه سوم رشته پوستر و محمد امین پسرکلو از مینودشت رتبه سوم رشته نرم افزار و چندرسانه ای را کسب کرد.
وی اضافه کرد: در بخش ابتکارات فرهنگیان نیز مهدی شاملو و سوری قربانی از شهرستان مینودشت دربخش تولید محتوای فرهنگی، لیلا سید آبادی، زهرا بخشی، اعظم امیری از کردکوی در پروژه های ابتکاری و فهیمه جان آبادی هم از این شهرستان توانست در بخش طرح درس نویسی حائز رتبه برتر شود.
طبرسا افزود: همچنین دانش آموزان مقطع ابتدایی با عنوان جشنواره 'چگونه از خود مراقبت کنیم' در رشته های نقاشی و انشا و دانش آموزان متوسطه در 8 رشته نقاشی، روزنامه دیواری، ایده پردازی، مقاله، عکس، فیلم، نرم افزار، چندرسانه ای، نمایش و تئاتر و فرهنگیان در جشنواره ابتکارات در قالب الگوها و فنون تدریس، پروژه های ابتکاری استانی و مدرسه ای و محصولات منابع آموزشی و اقدام پژوهی تولید اثر داشتند.
آئین پایانی جشنواره کشوری نوجوان سالم 13 شهریور ماه به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار می شود.
در سال تحصیلی جدید افزون بر 345هزار دانش آموز گلستانی در مقاطع مختلف به مدرسه می روند.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.