کوییک یکی از خودروهای نسبتاً جدید شرکت خودروسازی سایپاست. این ماشین از زمان معرفی و عرضه در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت. کمی پس از معرفی کوییک معمولی از مدل‌های دیگر آن نیز که آپشن‌های مختلفی داشتند نیز رونمایی شد. در این مطلب قصد داریم به قیمت ماشین کوییک (R) و قیمت ماشین کوییک (S) بپردازیم.

کوییک یکی از خودروهای نسبتاً جدید شرکت خودروسازی سایپاست. این ماشین از زمان معرفی و عرضه در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت. کمی پس از معرفی کوییک معمولی از مدل‌های دیگر آن نیز که آپشن‌های مختلفی داشتند نیز رونمایی شد. در این مطلب قصد داریم به قیمت ماشین کوییک (R) و قیمت ماشین کوییک (S) بپردازیم.

اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی و قیمت ماشین کوییک

همان‌طور که اشاره شد، کوییک یکی از ماشین‌های جدید سایپاست که با استقبال زیادی نیز رو به رو شده است. این ماشین مدل‌های مختلفی دارد که در برخی از ویژگی‌ها با هم متفاوت هستند.

 لازم به ذکر است که قیمت روز انواع خودرو کوییک در بازار خودرو  نیز با توجه به مدل آن متفاوت خواهد بود. همچنین همان‌طور که می‌دانید قیمت ماشین کوییک صفر از مدل‌های کارکرده آن بیشتر است.

کوییک یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ دارد. حجم موتور کوییک آر ۱۵۰۳ سی‌سی بوده و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۸۷ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۳۰۰ دور در دقیقه است. این ماشین یک جعبه دنده 5 سرعته دارد و 0 تا 100 این ماشین، 13 ثانیه طول می‌کشد.

حجم باک این ماشین 41 لیتر بوده و مصرف سوخت پایینی دارد. مصرف سوخت این خودرو 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که نسبت به ماشین‌های خارجی، مصرف سوخت بسیار کمی محسوب می‌شود.

 

قیمت کوییک  (3)

 

قیمت کوییک صفر

قیمت کوییک ساده در حال حاضر حدود 197 میلیون است. اما تیپ اتوماتیک پلاس آن در بازار 303 میلیون معامله می‌شود. قیمت تیپ اتوماتیک پلاس کوییک در نمایندگی 278 میلیون است.

 

قیمت کوییک  (2)

 

ماشین کوییک (R)

کوییک (R) پس از کوییک معمولی، معرفی شد. خیلی از افراد این خودرو را با 206 مقایسه کرده و آن را رقیب 206 محبوب می‌دانند. مدل کوییک (R) تفاوت فنی با کوییک معمولی ندارد. اما قیمت آن از قیمت کوییک معمولی بیشتر است. تنها تفاوت این دو ماشین با یکدیگر از نظر ظاهر آنهاست.

کوییک (R) دو رنگ است. قسمت‌هایی از بیرون و داخل ماشین با رنگ قرمز تولید شده است که ظاهر زیبایی به ماشین می‌بخشد. قیمت ماشین کوییک (R) صفر در بازار نسبت به نمایندگی بیشتر است. اما قیمت کوییک (R) چقدر است؟

قیمت ماشین کوییک (R) در حال حاضر حدود 204 میلیون تومان است. البته این قیمتی است که در بازار معامله می‌شود. قیمت ماشین کوییک (R) در کارخانه 178 میلیون است.

 

قیمت کوییک  (4)

 

ماشین کوییک (S)

کوییک (S) حدود دو سال پس از کوییک (R) معرفی شد. قیمت روز ماشین کوییک (S) صفر در بازار نسبت به قیمت ماشین کوییک (R) کمی بیشتر است. کوییک اس اولین نسخه فیس لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود. تنها تفاوت کوییک اس یا کوییک معمولی در سپر و جلوی پنجره آنهاست. باقی مشخصات این دو ماشین یکسان هستند. قیمت کوییک اس چقدر است؟

کوییک اس در شهریور ماه 1401 در بازار حدود 221 میلیون تومان معامله می شود. قیمت ماشین کوییک (s) در صورتی که خودرو را از نمایندگی خریداری کنید 185 میلیون است.

 

خرید ماشین کوییک

در حال حاضر برای خرید ماشین کوییک چندین روش وجود دارد. راه اصلی آن است که ماشین را از نمایندگی و با ثبت نام در وب سایت سایپا تهیه کنید. در این روش اسم شما باید در قرعه‌کشی شرکت کند و در صورتی که خوش‌شانس باشید، می‌توانید در زمان کم صاحب ماشین شوید.

روش دیگر خرید از نمایشگاه و بنگاه‌های ماشین است. این افراد ماشین را با قیمت بیشتر و البته با تحویل فوری به مشتری ارائه می‌دهند. روش دیگر نیز خرید خودرو کارکرده است.

 

قیمت کوییک  (5)

 

برای خرید خودروی کارکرده نیز می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش خودرو کمک بگیرید. علاوه بر آن خرید از بازار و بنگاه‌های ماشین نیز امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که هنگام خرید خودروی دست دوم، پیش از خرید نهایی، ماشین را به یک کارشناس نشان دهید. این کار باعث می‌شود خیالتان از بابت مشکلات فنی و ظاهری ماشین که ممکن است آنها را نبینید، راحت باشد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.