یکی از بخش‌های جذاب سفرهای داخلی و خارجی خرید کردن است. در سفر به جزیره کیش هم خرید کردن بخش مهمی از سفر است، چون انواع وسایل و لوزام ضروری زندگی، پوشاک، وسایل دکوری و هر چیزی که فکرش را بکنید در بازارهای آن موجود است. به همین دلیل قصد داریم یک راهنمای جامع در مورد ویژگی‌های خرید در کیش در اختیار شما قرار دهیم.

اگر می‌خواهید در سفر به کیش بهترین اقلام موجود در بازار را خریداری کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید پوشاک در کیش

مراکز خرید و پاساژهای متعددی در جزیره کیش وجود دارد که انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه در آن موجود است. تنوع مدل‌ها و طرح‌های مختلف پوشاک برای خرید در کیش سبب شده هر فردی بتواند متناسب با سلیقه‌ی خود مناسب‌ترین لباس را انتخاب کند.

 

از طرف دیگر قیمت لباس‌ها در فروشگاه‌های مختلف کیش نیز متنوع است و هر کدام از خریداران متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند خریدهای خود را انجام بدهد. پس می‌توانیم به طرفداران لباس‌های برند این وعده را بدهیم که به راحتی از فروشگاه‌های مختلف جزیره، لباس‌های برند را انتخاب کنند. تنها نکته‌ای که برای خرید در کیش باید به آن دقت داشته باشید این است که در پرواز برگشت از کیش اضافه بار نداشته باشید و هزینه‌های سفر بیشتر نشود.

با رزرو تور کیش از تهران می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و شاد را تجربه کنید و لوازم مورد نیاز خود را از مجتمع‌های تجاری بزرگ این جزیره خرید کنید.

خرید لوازم برقی در کیش

برخی از گردشگران و مسافران تور کیش از اصفهان تمایل دارند در سفر به کیش لوازم برقی بخرند. چون انواع مارک‌های داخلی و خارجی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. از طرف دیگر با خرید هر محصول برقی در کیش می‌توانید از ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش محصول هم استفاده کنید که برای خرید محصولات برقی اهمیت زیادی دارد و موجب ایجاد اطمینان خاطر در خریداران می‌شود.

بهتر است از این نکته هم آگاهی داشته باشید که لوازم برقی در کیش از معافیت گمرکی برخوردارند  و به راحتی می‌توانید با قیمت مناسب این محصولات را خریداری کنید. برای اطمینان از تفاوت قیمتی محصولات در کیش و شهر خودتان می‌توانید استعلام قیمت بگیرید و درصورت وجود اختلاف قیمت چشمگیر خریدهای خود را انجام دهید.

تنها نکته‌ای که در خرید این لوازم حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که برند مورد نظر در شهر شما نمایندگی داشته باشد و خدمات مورد نیاز شما را ارائه کند. چون درصورت بروز مشکل باید وسیله را کنار بگذارید و متحمل ضرر مالی شوید.

پس می‌توانید در سفر به کیش خرید لوازم برقی مورد نیاز در آشپزخانه مانند چرخ‌گوشت، پلوپز، آبمیوه‌گیری، آسیباب یا وسایلی نظیر اتو، سشوار یا حتی دوربین فیلمبرداری و گوشی موبایل خرید کنید. تنها عیب خرید این لوازم از کیش این است که ممکن است اضافه بار بخورید. البته برای رفع این مشکل هم می‌توانید از باربری بخواهید تا خریدهای شما را جابه‌جا کند.

خرید خوراکی‌ها و تنقلات خوشمزه در کیش

به شما توصیه می‌کنیم در سفر به کیش خرید شکلات، کاکائو و قهوه را در برنامه‌ی خود بگنجانید. زیرا انواع محصولات خوش‌طعم و مرغوب و البته تازه را می‌توانید در فروشگاه‌های کیش پیدا کنید. از همه‌مهم‌تر اینکه قیمت تنقلات خارجی در کیش از شهرهای دیگر ارزان‌تر است. هنگام خرید محصولات خوراکی در کیش یا هر جای دیگر به تاریخ تولید و انقضای محصول هم دقت کنید.

در سفر به کیش حتماً ادویه بخرید. کاشت ادویه در جزیره از زمان ورود کاروان‌های عربی و هندی رواج پیدا کرد و در حال حاضر خوش عطرترین ادویه‌ها در این جزیره کشت می‌شود.

کسانی که قصد دارند سفرهای ارزان یا تورهای لحظه‌ی آخر رزرو کنند، می‌توانند با کارشناسان آژانس مسافرتی همسفرها تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز را در این مورد کسب کنند.

صنایع دستی کیش

خرید صنایع دستی به عنوان یادگاری و سوغات یکی از بخش‌های مهم سفر به کیش است. مردم جزیره کیش، هنرمند و صاحب ذوق هستند و انواع صنایع دستی زیبا را تولید می‌کنند. اگر به خرید هنرهای دستی علاقه دارید می‌توانید گلیم سوزنی کیش،  انواع سبدها با اندازه‌های متنوع و پارچه‌های گلابتون با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را خریداری کنید.

 

راهنمای جامع خرید پوشاک، خوراکی و... در جزیره کیش 2

 

چادرشب هم یکی دیگر از سوغاتی‌های معروف کیش است که توسط مردم محلی روی دار تهیه می‌شود و به گردشگران عرضه می‌شود.  چادرشب کاربردهای متعددی دارد. به طور مثال از رومیزی‌های آن می‌توانید برای میز تراس استفاده کنید یا اینکه چادر شب را به عنوان یک روانداز بسیار مناسب برای شب‌های خنک تابستان استفاده کنید.  

یکی دیگر از صنایع دستی معروف که برای خرید در کیش مناسب است، انواع حصیر یا بوریا است. حصیر با الیاف گیاهی درخت خرما تهیه می‌شود و از آن برای ساختن محصولات مختلف استفاده می‌شود.

حتی بانوان هنرمندان جزیره با استفاده از حنا طرح‌های زیبایی را روی دست گردشگران نقش می‌زنند که می‌توانید از آن استفاده کنید و با لباس محلی مردم جنوب عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید.

چگونه در کیش اجناس ارزان‌قیمت بخریم؟

خیلی از افراد تمایل دارند که در کیش از خریدهای با تخفیف ویژه استفاده کنند. در ایامی از سال که تعداد متقاضیان سفر به دلیل نامناسب بودن هوا یا فصل امتحانات کم باشد، فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری مختلف جزیره کیش اقدام به برگزاری حراجی و تخفیف‌های فوق العاده می‌کنند که خرید را برای گردشگران جذاب می‌کند.

اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید و بتوانید با قیمت مناسب لوازم مورد نیاز خود را خرید کنید بهتر است از این شرایط ویژه استفاده کنید.

جمع بندی

خرید کردن در کنار تفریح و استراحت در سفر می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. به خصوص اگر مقصد گردشگری جزیره زیبای کیش باشد که در آن انواع پوشاک و لوازم خارجی را می‌توانید پیدا کنید یا اینکه متناسب با بودجه‌ی خود خریدهای خوبی را انجام دهید. در این مطلب بهترین لوازمی که در کیش می‌توانید بخرید را به شما معرفی کردیم.  

منبع

 

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.