مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی

دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش از مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران و تماشاگران بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره کیش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محسن قریب در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق ایران که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش برگزار شد، گفت: در حال رایزنی با مسؤولان کشور قطر و افراد مرتبط با بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم تا بتوانیم بخشی از مسافران و بازدیدکنندگان این رویداد را در جزیره کیش پذیرا باشیم و از ظرفیت بسیار مناسب این رویداد بین‌المللی بهترین بهره را ببریم.

او با انتقاد از دستورالعمل‌های خلق‌الساعه، اظهار کرد: دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلفی که مرتباً تغییر می‌کند کار را برای فعالیت و حضور سرمایه‌گذاران سخت کرده است.

بنابر گزارش روابط عمومی کمیسیون گردشگری اتاق ایران، علی‌اکبر عبدالملکی ـ رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ـ در این نشست که رییس هیأت امنای انجمن سرمایه‌گذاران، رییس جامعه مراکز پذیرایی، رییس جامعه هتلداران، رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و رییس سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور داشتند،  با اشاره به قابلیت‌های جزیره کیش در جذب گردشگر، این جزیره را نمونه بسیار موفقی برای الگو گرفتن کل کشور دانست و بیان کرد: امیدوارم دیگر شهرها و استان‌های کشور از تجربه موفق گردشگری کیش در رونق صنعت گردشگری بهره ببرند.

او در ادامه به تشکیل فدراسیون گردشگری اشاره کرد و افزود: از طریق فعالیت این فدراسیون می‌توانیم توزیع عادلانه گردشگر را در تمام نقاط گردشگری کشور شاهد باشیم و با تبادل تجربیات موفق باعث پیشرفت و رونق در برخی نقاط کم‌برخوردار کشور شویم.

در این نشست، پیشنهادهایی درباره ایجاد کمیته مناطق آزاد کشور در کمیسیون گردشگری اتاق ایران و تاسیس شعبه‌ای از اتاق بازرگانی ایران در کیش مطرح شد.

دیدگاه تان را بنویسید