برای رزرو هتل در شیراز چه بهتر که با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار رود خشک یا خشک رود اقامت کنید. این منطقه علاوه بر نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی شیراز، مکانی خوش آب‌وهوا و زیبا نیز است. با ما همراه باشید تا بهترین هتل های شیراز که فاصله‌ی کمی تا خشک رود دارند را به شما معرفی کنیم.

رزرو بهترین هتل‌های شیراز نزدیک خشکرود، روی نقشه تراپنر

برای رزرو هتل در شیراز چه بهتر که با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار رود خشک یا خشک رود اقامت کنید. این منطقه علاوه بر نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی شیراز، مکانی خوش آب‌وهوا و زیبا نیز است. با ما همراه باشید تا بهترین هتل های شیراز که فاصله‌ی کمی تا خشک رود دارند را به شما معرفی کنیم.

هتل پارس شیراز؛ در حد یک هتل 5 ستاره

هتل پارس یکی از هتل‌های محبوب و معروف شیراز است. طبق نظرات مهمانان، این هتل 4 ستاره به دلیل امکانات و خدمات مناسبش، شباهت زیادی به هتل‌های 5 ستاره حرفه‌ای دارد. هتل پارس دارای دو ساختمان 9 طبقه بوده و نمای بسیار زیبایی نسبت به شهر دارد. فاصله این هتل تا خشک رود حدودا 10 دقیقه با ماشین است. هتل پارس شیراز سه رستوران دارد که منوی آن‌ها شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود می‌باشد.

  • آدرس: شیراز، خیابان کریمخان زند

  • نقطه قوت: فاصله بسیار کم تا جاهای دیدنی شیراز
  • نقطه ضعف: وسایل داخل اتاق کمی قدیمی بوده و تهویه بعضی از اتاق‌ها مناسب نیست.

هتل شمس در قلب شیراز

هتل شمس شیراز، یک هتل دو ستاره بوده که در قلب شهر شیراز قرار دارد. این هتل با خشک رود حدود 15 دقیقه تا خشک رود فاصله داشته و بسیار به جاهای دیدنی شیراز نزدیک است. هتل شمس شیراز از لحاظ امکانات، خدمات، برخورد پرنسل و قیمت، هتلی مناسب برای اقامت در شیراز است.

  • آدرس: شیراز، دروازه اصفهان، ابتدای خیابان حافظ
  • نقطه قوت: امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری بدون نیاز به استفاده از خودرو.
  • نقطه ضعف: نداشتن پارکینگ. (البته در اکثر اوقات در خیابان‌های اطراف جا برای پارک ماشین وجود دارد.

 

رزرو بهترین هتل‌های شیراز نزدیک خشکرود، روی نقشه تراپنر

 

هتل چمران؛ منظره‌ی زیبایی از شهر را ببینید

هتل چمران شیراز یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره این شهر بوده که حدود 10 دقیقه با خشک رود فاصله دارد. چمران از جمله هتل‌هایی در شیراز محسوب می‌شود که کمی با مرکز شهر فاصله داشته و دسترسی برای افرادی که بدون خودرو شخصی سفر می‌کنند سخت است. یکی از نکات مهمی که قبل از رزرو هتل چمران باید بدانید، همراه داشتن کارت واکسن می‌باشد. قیمت این هتل نسبت به دیگر هتل‌های اطراف خشک رود کمی بالاتر بوده و اکثر میهمانان از این موضوع کمی شکایت دارند.

  • آدرس: شیراز، بلوار چمران
  • نقطه قوت: منظره بسیار زیبا و برخورد بسیار مناسب پرسنل
  • نقطه ضعف: چون نزدیک بزرگراه چمران است، رفت و آمد برای میهمانان بدون خودرو شخصی کمی سخت است.

هتل ستارگان در محله‌ی اعیانی‌نشین شیراز

هتل ستارگان، در شمال شهر شیراز واقع شده است. این هتل چهار ستاره، معماری بسیار زیبایی دارد که ممکن است نگاه هر گردشگری را به خودش جذب کند. هتل ستارگان 18 دقیقه با خودرو تا خشک رود فاصله دارد. هتل ستارگان، از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شیراز بسیار مناسب است. از جاهای دیدنی نزدیک به هتل ستارگان می‌توان ارگ کریمخان، بازار وکیل، موزه پارس، باغ ارم و حافظیه اشاره کرد. این هتل یک رستوران سنتی دارد که بسیار در بین میهمانانش محبوب است.

  • آدرس: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم
  • نقطه قوت: دسترسی آسان به جاهای دیدنی شیراز، برخورد بسیار مناسب پرسنل با میهمانان و تمیز بودن اتاق‌ها.
  • نقطه ضعف: نداشتن پارکینگ

هتل هما، یکی با سابقه‌ترین هتل‌های شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز، هتل هما است. این هتل پنج ستاره در سال 1351 شمسی تاسیس و در سال 1395 به طور کلی بازسازی شده است. هتل هما یکی از زیباترین هتل‌های شهر شیراز بوده و در تقریبا در مرکز شهر قرار دارد. هما حدودا 10 دقیقه با خشک رود فاصله داشته و به جاذبه‌هایی همچون ارگ کریمخان، پارک آزادی و موزه پارس بسیار نزدیک است.

  • آدرس: شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی
  • نقطه قوت: چشم اندازه بسیار زیبا و تمیز بودن اتاق‌ها
  • نقطه ضعف: قدیمی بودن بعضی از وسایل اتاق‌ها

 

رزرو بهترین هتل‌های شیراز نزدیک خشکرود، روی نقشه تراپنر (3)

 

هتل ارگ شیراز؛ امکان بازدید پیاده از جاذبه‌های گردشگری

هتل ارگ، یکی از هتل‌های مرکزی شیراز می‌باشد و 10 دقیقه تا خشک رود فاصله دارد. این هتل ستاره نیز یکی از هتل‌های زیبای شهر شیراز است. شما با اقامت در ارگ شیراز فقط کافی است چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به جاهای دیدنی شیراز همچون ارگ کریمخان، حمام وکیل، بازار وکیل و موزه هفت تنان برسید. هتل ارگ شیراز دارای یک رستوران بوده و منوی این رستوران شامل غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی است. البته طبق نظر میهمانان هتل کیفیت این رستوران آنچنان که باید و شاید خوب نیست. اما نگران این موزه نباشید؛ چرا که به دلیل موقعیت مکانی هتل ارگ شیراز، شما به رستوران‌ها و فست فود‌های زیادی دسترسی دارید.

  • آدرس: شیراز، خیابان تختی، بالاتر از چهارراه راهنمائی
  • نقطه قوت: برخورد بسیار مناسب پرسنل همیشه زبانزد میهمانان هتل ارگ شیراز است. موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل ارگ شیراز.
  • نقطه ضعف: کیفیت رستوران زیاد مناسب نیست. هتل ارگ از ساعت 12 شب الی 9 صبح فردا پذیرش ندارد.

برای یافتن یک هتل خوب در شیراز چه باید کرد؟

پیدا کردن بهترین هتل شیراز کار سختی به نظر نمی‌رسد. به خصوص اگر مشکلی از نظر پرداخت هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره این شهر را نداشته باشید. اما کدام یک از هتل‌های 5 ستاره شیراز کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تری دارند؟ اگر قصد اقامت در هتل‌های لوکس را نداشته باشیم چه؟ به سراغ کدام‌یک از هتل‌های 3 و 4 ستاره این شهر برویم؟ هرچه گزینه‌ها بیشتر باشند، انتخاب سخت‌تر خواهد شد. در چنین شرایطی بهتر است به سراغ سایت‌های رزرو آنلاین هتل برویم.

تراپنر و شروع عصر جدید هتل گردی

تراپنر یکی از جدیدترین و به روزترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌های ایران است که با ارائه اطلاعات به روز و نمایش جدیدترین تصاویر و فیلم‌های هتل، سعی در آشنا کردن هرچه بیشتر شما با هتل، قبل از رزرو و اقامت در آن را دارد. در کنار بهره‌ مندی از این اطلاعات، در سایت تراپنر امکان رزرو بهترین هتل‌های ایران با کمترین قیمت و به صورت آنلاین وجود دارد تا انتخاب ساده‌تر و رزرو راحت‌تری داشته باشید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.