اقامت در یکی از هتل‌های 3 ستاره در زمان سفر شیراز، انتخاب خوبی می‌تواند باشد. چرا که این هتل‌ها هم امکانات و خدمات خوبی دارند، و هم هزینه و قیمتشان از هتل‌های 4 و 5 ستاره بهتر است.

اقامت در یکی از هتل‌های 3 ستاره در زمان سفر شیراز، انتخاب خوبی می‌تواند باشد. چرا که این هتل‌ها هم امکانات و خدمات خوبی دارند، و هم هزینه و قیمتشان از هتل‌های 4 و 5 ستاره بهتر است.

در این مطلب به سراغ معرفی 2 مورد از بهترین هتل‌های شیراز رفته‌ایم. در پایان مطلب هم روش راحت و سریع رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه از اسنپ‌تریپ را برایتان خواهیم گفت.

هتل ارگ شیراز

این هتل در خیابان تختی یا همان خیابان شهناز سابق قرار گرفته. و به بسیاری از اماکن دیدنی و تاریخی شیراز و مرکز شهر دسترسی خوبی دارد. هتل 3 ستاره ارگ، اتاق‌های 1، 2، 3، و 4 تخته ساده و تمیز را برای مسافران و مهمانان فراهم می‌کند. و در طول اقامت، از خدمات و امکانات باکیفیت هتل ارگ شیراز بهره‌مند خواهید شد. رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی در هتل ارگ شیراز برای مسافران فراهم شده. خدمات خانه‌داری و روم سرویس هم در دسترس شما خواهد بود. خدمات تور، اینترنت، و خدمات تهیه بلیط هم از دیگر خدمات هتل ارگ به‌شمار می‌رود.

هتل تالار شیراز

یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره شیراز که بین مسافران و گردشگران طرفدار دارد، هتل تالار شیراز است. تمیزی و نظافت لابی و اتاق‌ها، برخورد صمیمی و حرفه‌ای پرسنل و کارکنان، و موقعیت مکانی و دسترسی به دیگر مناطق شیراز، از نقاط قوت و مورد علاقه‌ی مسافران این هتل بوده. اتاق‌های 1، 2، 3، و 4 تخته را در هتل تالار با قیمت مناسب می‌توان برای سفری متفاوت به شیراز رزرو کرد. رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس شماست. روم سرویس هم به صورت 24 ساعته برای مهمانان هتل تالار ارائه می‌شود. اینترنت، خدمات لباسشویی، و خدمات تهیه بلیط هم از دیگر خدمات هتل تالار شیراز هستند.

رزرو هتل در شیراز

سایت اسنپ‌تریپ، برای رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه‌های شیراز، بهترین قیمت را ارائه می‌کند. از مزایای رزرو هتل از اسنپ‌تریپ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • امکان بررسی و مقایسه هتل‌ها و اقامتگاه شیراز از نظر کیفیت خدمات و امکانات، قیمت، موقعیت مکانی، و غیره
  • تنوع بالای هتل و اقامتگاه‌ها در اکثر شهرهای ایران؛ از جمله کرمان، تهران، شیراز، اصفهان
  • مراحل رزرو آسان و پرداخت سریع برای هتل‌های 3 ستاره شیراز
  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • مطالعه نظرات کاربران و تجربه اقامت مسافران قبلی هتل برای انتخاب بهترین گزینه
  • استفاده از قسمت تجاری اسنپ‌تریپ برای رزرو هتل‌های شیراز در سفرهای کاری با تخفیف و پشتیبانی ویژه
  • تضمین بهترین قیمت
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.