بیمه درمانی تکمیلی دقیقا برای پوشاندن ضعف بیمه‌های پایه به وجود آمده‌اند. بیمه تکمیلی درمانی یکی از انواع پوشش‌های درمانی است که علاوه‌بر ارائه خدمات بیمه پایه، خسارت‌های مربوط به درمان و بیماری را برایتان جبران می‌کند. به همین خاطر داشتن بیمه تکمیلی به‌منظور کاهش هزینه‌های بسیار بالای درمانی برای همه اعضای خانواده ضرورت دارد.

بیمه درمانی تکمیلی معمولا بخشی از هزینه‌های پزشکی را پوشش می‌دهد که جایگاهی در بیمه درمانی معمولی ندارند. تصادف‌های وخیم، بیماری‌های خاص مانند سرطان یا حتی خدمات دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی تحت پوشش بیمه درمان عادی قرار نمی‌گیرند. بیمه تکمیلی برای ارائه خدمات بیشتر و برای پوشش دادن کمبودهای بیمه معمولی ایجاد شده است؛ اما قبل از خرید بیمه، باید بدانید بیمه تکمیلی شامل چه پوشش هایی می شود؟ در این مقاله قرار است به‌طور کامل به این سوال پاسخ دهیم.

بیمه تکمیلی چیست؟ راهکاری برای جبران خسارت هزینه‌های درمان

سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است که در زندگی از آن بهره‌مند هستیم. بااین‌حال، بروز اتفاقات ناگوار و ابتلا به انواع بیماری‌ها، امری اجتناب‌ناپذیر است. در حال حاضر، هزینه‌های سرسام‌آور خدمات درمانی به یکی از نگرانی‌های جدی خانواده‌ها تبدیل شده است. چراکه بیمه‌های پایه فقط بخش بسیار اندکی از هزینه‌های درمان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیمه درمانی تکمیلی دقیقا برای پوشاندن ضعف بیمه‌های پایه به وجود آمده‌اند. بیمه تکمیلی درمانی یکی از انواع پوشش‌های درمانی است که علاوه‌بر ارائه خدمات بیمه پایه، خسارت‌های مربوط به درمان و بیماری را برایتان جبران می‌کند. به همین خاطر داشتن بیمه تکمیلی به‌منظور کاهش هزینه‌های بسیار بالای درمانی برای همه اعضای خانواده ضرورت دارد. هزینه بیمه تکمیلی در مقایسه با خدماتی که در طول قرارداد دریافت می‌کنید، بسیار ناچیز است. کاهش فشار روانی ناشی از هزینه درمان شاید مهم‌ترین مزیتی باشد که بیمه تکمیلی برایتان به ارمغان می‌آورد.

پوشش های بیمه تکمیلی، از ویزیت عمومی تا درمان نازایی

پوشش های بیمه تکمیلی مازاد بر موارد تحت پوشش بیمه درمانی پایه است. بیمه‌های پایه مثل تامین اجتماعی فقط نیازهای اولیه درمانی را برآورده می‌کنند و برای درمان بیماری‌های خاص مفید نیستند. به‌عنوان مثال، برای استفاده از بیمه دندانپزشکی فقط باید بیمه تکمیلی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین مواد تحت پوشش بیمه تکمیلی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بستری و جراحی عمومی؛ پایه‌ای‌ترین نیازهای درمانی

بستری شدن در بیمارستان به‌خاطر یک مسمومیت ساده، اتفاق بسیار رایجی در طول زندگی است. همین اتفاق ساده، درصورت نداشتن بیمه می‌تواند هزینه‌های زیادی را برایتان در بر داشته باشد. با استفاده از بیمه درمانی تکمیلی آسماری می‌توانید با مراجعه به مراکز طرف قرارداد با بیمه کمک رسان ایران هزینه‌های بستری و جراحی را تا حد زیادی کاهش دهید.

 

بیمه تکمیلی (2)

 

هزینه جراحی‌های تخصصی را به بیمه تکمیلی بسپارید!

هزینه جراحی‌های تخصصی در همه دنیا بسیار بالا و کمرشکن است. سازمان بیمه درمان تکمیلی مطابق با قرارداد متعهد می‌شود که هزینه درمان بیماری‌های خاصی مثل سرطان را پرداخت کند. همچنین در صورت داشتن بیمه درمانی تکمیلی، فرد می‌تواند هزینه جراحی‌های تخصصی مثل شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی‌های مربوط به سرطان، مغز، اعصاب مرکزی، عمل دیسک ستون فقرات، پیوند اعضای بدن مانند قلب، ریه، کلیه و حتی پیوند استخوان را با کمک بیمه پرداخت کند.

خدمات پاراکلینیکی؛ گسترده‌ترین موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی

خدمات پاراکلینیکی به‌معنای خدمات درمانی مرتبط با بیماری‌ها و ناهنجاری‌های پنهان در بدن است. این بیماری‌ها معمولا با معاینه عادی نمایان نمی‌شود و به انجام آزمایش‌های متعدد نیاز دارد. انواع رادیوگرافی‌ها، آنژیوگرافی چشم، سونوگرافی و ماموگرافی، اسکن‌های هسته‌ای، آندوسکوپی،‌ شنوایی‌سنجی، تخلیه کیست، آزمایش‌های تشخیصی پزشکی خاص، گفتاردرمانی و کاردرمانی از جمله خدمات پاراکلینیکی تحت پوشش بیمه تکمیلی به شمار می‌روند.

 

 

رفع عیوب انکساری دو چشم؛ پوشش هزینه‌های مربوط به عمل چشم

ضعف‌های بینایی مانند دوربینی و نزدیک‌بینی رایج‌ترین مشکلات چشمی هستند که در کیفیت بینایی تاثیر می‌گذارند. استفاده از عینک یا لنز برای بعضی از افراد بسیار ناخوشایند است. از طرف دیگر امکان پرداخت هزینه عمل لیزیک برای آن‌ها وجود ندارد.

بیمه تکمیلی با پوشش دادن هزینه‌های جراحی مربوط به عیوب انکساری دو چشم، لذت دیدن بدون عینک را برای افراد به ارمغان می‌آورد. البته برای استفاده از بیمه درمانی برای عمل لیزیک باید درجه نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیک ۳ دیوپتر یا بیشتر باشد. بررسی این مورد معمولا توسط پزشک معتمد سازمان بیمه انجام می‌شود.

پوشش دادن هزینه‌های دندان‌پزشکی؛ پرکاربردترین پوشش بیمه تکمیلی

دندان‌ها یکی از آسیب‌پذیرترین اعضای بدن هستند که اهمیت بالایی در سلامت و زیبایی ظاهری ما دارند. همه ما از هزینه‌های سرسام‌آور دندان‌پزشکی آگاهیم و می‌دانیم که خدمات درمانی دندان‌پزشکی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار نمی‌گیرند.

بیمه درمانی تکمیلی با پوشش دادن هزینه‌های مرتبط با رسیدگی به سلامت دندان‌ها، بار سنگینی از روی دوش شما برمی‌دارد. البته باید به این نکته توجه کنید که هزینه‌های مربوط به زیبایی دندان‌ها مانند ایمپلنت، ارتودنسی و سایر موارد زیبایی جزو پوشش های بیمه تکمیلی به حساب نمی‌آیند.

زایمان و درمان نازایی؛ تجربه شیرین فرزندآوری با کمترین هزینه

پوشش دادن هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین از مزایای دیگر بیمه تکمیلی هستند که شیرینی تولد فرزند را دوچندان می‌کنند. نازایی یکی از تلخ‌ترین موارد پزشکی است که راه‌های درمان آن به هزینه‌های سنگینی نیاز دارد. درمان نازایی و ناباروری شامل اعمال جراحی مرتبط با آن از مهم‌ترین پوشش های بیمه تکمیلی است که درصورت نیاز می‌توانید از آن بهره ببرید.

بیمه تکمیلی آسماری؛ پوشش فوق‌العاده با بالاترین سقف پرداخت خسارت

در این مقاله به بررسی مواد تحت پوشش بیمه تکمیلی پرداختیم. حالا که می‌دانید بیمه تکمیلی شامل چه پوشش هایی می شود، وقت آن است شما را با بهترین بیمه تکمیلی ایران آشنا کنیم. بیمه آسماری با داشتن بالاترین سقف پوشش و داشتن بیشترین تعداد مرکز طرف قرار داد در سراسر ایران، دریافت خدمات درمانی را بسیار آسان کرده است.

این شرکت برای رفاه حال شما عزیزان، امکان پرداخت حق بیمه به صورت اقساطی را برایتان فراهم آورده است. برای دریافت مشاوره خرید بیمه درمانی تکمیلی با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.