اگر صاحب کسب و کار در مشهد هستید، وبسایت یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که برای به دست آوردن مشتریان بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید. جهت طراحی سایت در مشهد موارد مهمی را باید بدانید که ما در این مقاله سعی داریم به آن‌ها بپردازیم؛ زیرا طراحی سایت اگر به بهترین شکل انجام شود، می‌تواند تأثیر بسزایی بر موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

اگر صاحب کسب و کار در مشهد هستید، وبسایت یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که برای به دست آوردن مشتریان بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید. جهت طراحی سایت در مشهد موارد مهمی را باید بدانید که ما در این مقاله سعی داریم به آن‌ها بپردازیم؛ زیرا طراحی سایت اگر به بهترین شکل انجام شود، می‌تواند تأثیر بسزایی بر موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

 

انواع روش‌های طراحی سایت چیست؟‌

به طور کلی تمامی سایت‌ها (فروشگاهی، آموزشی و ...) به دو روش طراحی می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

طراحی سایت به روش PHP

در این روش برای طراحی سایت از زبان برنامه‌نویسی PHP استفاده می‌شود. با استفاده از این روش، می‌توان سایت‌های دینامیک، استاتیک و فلش را طراحی کرد.

  • سایت دینامیک، سایتی است که می‌توان طی زمان کارکردهای آن را تغییر داد
  • سایت استاتیک برخلاف مورد قبلی، نیازی به تغییر مداوم اطلاعات ندارد. این روش تنها برای سایت‌های کوچک مناسب است.
  • طراحی سایت به روش فلش برای اشخاصی مناسب است که یک سایت خلاقانه و هنرمندانه می‌خواهند. برای این روش از برنامه ادوبی فلش استفاده می‌شود.

طراحی سایت به روش وردپرس

این روش در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ زیرا با استفاده از آن می‌توان انواع سایت‌های آموزشی، خبری، فروشگاهی و ... را طراحی کرد. این روش برای افرادی که تخصص خاصی ندارند مناسب‌تر است.

مزایای داشتن سایت چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

پیش از بررسی ۱۰ ایده برای طراحی سایت در مشهد، بهتر است به مزایای داشتن سایت پرداخته و به این مورد اشاره کنیم که چرا کسب و کارها باید به فکر راه‌اندازی سایت خود باشند:‌

  • طراحی سایت این امکان را به شما می‌دهد که با مشتریان ارتباط برقرار کنید و بهتر مشتریان هدف خود را بیابید.
  • داشتن سایت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی کسب و کار می‌شود؛ زیرا با داشتن فروشگاه آنلاین، از پرداخت هزینه‌های اجاره، تجهیزات و ... معاف خواهید شد.
  • با داشتن سایت، می‌توانید سایت‌تان را به سایر رسانه‌های مجازی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و ... لینک نموده و با سایر مخاطبانی که در این پلتفرم‌ها هستند، ارتباط برقرار کنید.

۱۰ ایده برای طراحی سایت در مشهد

۱- مسیریابی در سایت باید آسان باشد

وبسایت باید به راحتی قابل مسیریابی باشد و آیتم‌های منو به گونه‌ای قرار گیرند که بتوان به راحتی از هر جای صفحه به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. بیننده باید همیشه به طور دقیق بداند که در کجای وبسایت قرار دارد و قادر باشد سریع به جایی که دوست دارد، برود.

۲- توجه به ظاهر سایت هنگام طراحی آن

مردم به ظاهر توجه می‌کنند و استفاده از شکل‌های گرافیکی راه خوبی برای جذاب‌تر کردن وبسایت شماست. وبسایت شما حدود یک دهم ثانیه برای تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکننده وقت دارد؛ بنابراین طراحی سایت در مشهد باید به گونه‌ای انجام شود که این هدف را برآورده کند.

۳- سایت باید ریسپانسیو طراحی شود

با توجه به فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، امروزه افراد برای جستجو در اینترنت و بازدید از سایت‌ها بیشتر از گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنند. برای ایجاد این سازگاری با این سیستم عامل‌های مختلف، باید قالب سایت شما ریسپانسیو طراحی شود.


10 ایده برای طراحی سایت در مشهد (2)

 

۴- سایت خوب باید وب‌پسند باشد

اگر سایت وب‌پسند نباشد، طراحی آموزنده، زیبا و استفاده آسان بی‌فایده خواهد بود. مهم است که شرکت طراحی سایت در مشهد کلیدهای کارکرد وبسایت شما را در تمام مرورگرهای اصلی بداند و از متا تگ‌ها و تگ‌های alt استفاده کند و به طور کامل بر SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) مسلط باشد.

۵- درگیر کردن مشتری و ایجاد تعامل با او

وبسایتی که اثربخش طراحی شده باشد، بازدیدکنندگان را بلافاصله درگیر نموده و توجه آن‌ها را از طریق هر صفحه به خود جلب می‌کند و همچنین آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا با شما تماس بگیرند. این موضوع "تبدیل" نامیده می‌شود و احتمالاً هدف نهایی وبسایت شماست.

۶- دسترسی به اطلاعات مهم (مانند شماره تماس) باید آسان باشد

همه بازدیدکنندگان به مطالعه کل سایت علاقه‌مند نیستند و وقت کافی برای آن را ندارند. آن‌ها ممکن است نیاز داشته باشند فقط به یک شماره تلفن یا آدرس و یا فقط به اطلاعات خاصی دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل، قرار دادن اطلاعات کلیدی در منطقه‌ای از سایت که به راحتی قابل دسترسی باشد، مهم است.

۷- استفاده از صفحه فرود برای دسته‌بندی‌ها

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد اگر به شکل درستی انجام شود، باید دارای عناصری باشد که به شکلی منطقی مرتب شده‌اند. اگر یک بازدیدکننده یکی از محصولات یا خدمات شما را در نوار جستجو یا دسته‌بندی‌ها سرچ کند، داشتن یک صفحه فرود (Landing Page) که مستقیماً با آنچه جستجو کرده مرتبط باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

۸- اهمیت برندینگ در طراحی سایت

وبسایت شما باید به طور مستقیم کسب و کار و برندتان را بازتاب دهد. اگر طراحی سایت در مشهد به این شکل انجام گردد، نه تنها به خاطره‌انگیز بودن برند شما کمک می‌کند، بلکه اعتبار و تصویر کلی کسب‌وکار را تقویت خواهد کرد.

۹- رابط کاربری سایت را ساده طراحی کنید

هرچقدر سایت خود را ساده‌تر طراحی کنید، کاربران راحت‌تر می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را در آن بیابند. اگر کاربر نتواند به راحتی موضوع مورد نظرش را در میان خیل عظیمی از لینک‌ها و عکس‌ها پیدا کند، به سرعت سایت را می‌بندد و به همین راحتی شما یک مشتری را از دست خواهید داد.

۱۰- سرعت بالا و سازگاری با همه مرورگرها

سرعت پایین سایت یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند کاربران را فراری دهد. سعی کنید در انتخاب تصاویر و ویدیوهایی که قرار است در سایت بارگذاری شوند، دقت به خرج دهید تا سرعت لود سایت پایین نیاید. سایت شما همچنین باید با تمامی مرورگرها سازگار باشد. توس وبسایت، مجموعه طراحی سایت مشهد به شما کمک می کند تا بتوانید یک سایت خوب و کاربردی برای کسب و کار خود راه‌اندازی نمایید. در ادامه به معرفی بیشتر این مجموعه خواهیم پرداخت.

 

10 ایده برای طراحی سایت در مشهد (1)

 

طراحی سایت مشهد توس وبسایت

طی سالیان اخیر شرکت‌های زیادی تأسیس شده‌اند که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند؛ در این بین مهم است که شما کسب و کارتان را به یک شرکت معتبر و قابل اطمینان بسپارید که تمامی نکات گفته‌شده در این مطلب را رعایت کند. توس وبسایت به آدرس http://tooswebsite.com یک شرکت طراحی سایت در مشهد است که بیش از ده سال در زمینه طراحی سایت در مشهد فعالیت داشته و می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را در بستر اینترنت گسترش داده و از این طریق، سوددهی مجموعه خود را چند برابر کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.