واژه سئو سایت مخفف عبارت "بهینه‌سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، این عبارت به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش میزان بازدید ارگانیک و بدون تبلیغ است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب‌وکار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورها جستجو می‌کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب‌توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب‌وکار خود خواهید داشت.

شما نیاز به یک وب‌سایت باکیفیت بالا و منحصربه‌فرد برند خود دارید. به قالبی که شبیه هزاران وب‌سایت دیگر است بسنده نکنید. برای ایجاد یک طراحی سفارشی و تجربه کاربری عالی که به کسب‌وکار شما کمک می‌کند، با طراحان وب‌سایت حرفه‌ای همکاری کنید. با طراحی سایت حرفه‌ای می‌توانید کمک فراوانی به رشد و گسترش کسب‌وکار خود کنید و جایگاه خود را در میان رقبای خود ارتقا دهید. تیم آنی آی تی گستر آماده ارائه خدمات مشاوره و اجرا در زمینه ساخت و طراحی سایت، سئو سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و طراحی لوگو برای توسعه کسب‌وکار شما است.

طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟

در روزهای اولیه گوگل، موتورهای جستجو به‌شدت به داده‌های متنی ساده و بک لینک‌ها برای ایجاد رتبه‌بندی از طریق تازه‌سازی دوره‌ای ماهانه (معروف به Google Dance) متکی بودند. از آن روزها، جستجوی گوگل به محصولی پیچیده با الگوریتم‌های فراوانی تبدیل‌شده است که برای تبلیغ محتوا و نتایجی که نیازهای کاربر را برآورده می‌کند، طراحی‌شده است.

امروزه همه افرادی که دارای کسب‌وکار اینترنتی هستند یا به دنبال راه‌اندازی سازوکاری برای افزایش میزان دیده شدن و درنتیجه افزایش میزان فروش خود هستند، می‌خواهند رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو کسب کنند و ترافیک ارگانیک آن‌ها در حال افزایش باشد. آنی آی تی گستر شرکتی پیشرو در زمینه خدمات اینترنتی و طراحی سایت است که برای حل پیچیده‌ترین چالش‌های کاربران و رفع نیازهای آن‌ها در این زمینه ایجادشده است. هدف ما شناخت کسب‌وکار شماست تا بتوانیم استراتژی مناسبی در جهت پیشرفت و بهبود کسب‌وکار شما بدون در نظر گرفتن صنعت و اندازه فعالیت آن، فراهم آوریم.

ما با طراحی سابت های ریسپانسیو به شما کمک می‌کنیم تا همیشه و با هر دستگاهی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. برای تضمین امنیت و سرعت وب‌سایت شما رویکردی پیشگیرانه اتخاذ می‌کنیم. وب‌سایت شما یک پدیده زنده و پویا است که به توجه، مراقبت و پرورش مداوم نیازمند است. وقتی صحبت از تجارت می‌شود، برداشت اولیه اهمیت بالایی پیدا می‌کند. با ساخت تیزرها و انیمیشن‌های مرتبط توجه مخاطبان خود را کسب کنید. تمرکز ما بر روی توسعه وب‌سایت شما به‌وسیله تولید محتوای متناسب با کسب‌وکار شما است با ایجاد لینک‌ها و بک لینک‌های صحیح به رشد و پیشرفت وب‌سایت شما کمک خواهیم کرد.

چرا سئو سایت برای کسب‌وکار شما مهم است؟

سئو سایت بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هرساله تریلیون ها جستجو باهدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مختلف انجام می‌دهند. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال‌های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می‌تواند تأثیر مهمی بر میزان فروش و سود کلی شما داشته باشد. بااین‌حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته تغییر کرده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم و اطلاعاتی بدهد که به‌احتمال‌زیاد کاربران را به‌جای هدایت آن‌ها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج موردنظرشان نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید افراد را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به‌طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند. درمجموع، سئو سایت پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وب‌سایت، ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر پیاده‌سازی کنید.


سئو سایت حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت (3)

 

ما با طراحی سابت های ریسپانسیو به شما کمک می‌کنیم تا همیشه و با هر دستگاهی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. برای تضمین امنیت و سرعت وب‌سایت شما رویکردی پیشگیرانه اتخاذ می‌کنیم. وب‌سایت شما یک پدیده زنده و پویا است که به توجه، مراقبت و پرورش مداوم نیازمند است. وقتی صحبت از تجارت می‌شود، برداشت اولیه اهمیت بالایی پیدا می‌کند. با ساخت تیزرها و انیمیشن‌های مرتبط توجه مخاطبان خود را کسب کنید. تمرکز ما بر روی توسعه وب‌سایت شما به‌وسیله تولید محتوای متناسب با کسب‌وکار شما است با ایجاد لینک‌ها و بک لینک‌های صحیح به رشد و پیشرفت وب‌سایت شما کمک خواهیم کرد.

هزینه کردن در زمینه سئو سایت چقدر مؤثر است؟

مطالعات نشان می‌دهد که 97 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید چیزی در مورد خرید خود به‌صورت آنلاین تحقیق می‌کنند. امروزه، بدون وب‌سایت نمی‌توانید یک حضور واقعی در وب داشته باشید. حتی اگر در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی حساب دارید، همچنان به وب و ترافیک وب‌سایت باکیفیت بالا نیاز دارید که بتوانید آن را به مشتری تبدیل کنید. این امر به‌ویژه در صورتی صادق است که شما یک تجارت الکترونیکی دارید. حضور آنلاین تقریباً برای هر کسب‌وکاری، صرف‌نظر از اندازه و نوع، ضروری است. وب‌سایت شما اغلب اولین جایی است که یک مشتری احتمالی برای اطلاع از شرکت یا سازمان شما بازدید می‌کند. یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا حضور نام تجاری خود را به‌صورت آنلاین افزایش دهید، جایی که هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد؛ و هنگامی‌که استراتژی‌های بازاریابی ایمیلی را اجرا می‌کنید یا در رسانه‌های اجتماعی فعال می‌شوید، می‌خواهید ترافیک وب‌سایت جدیدی را به وب‌سایت باکیفیت بالا خود ارسال کنید.

طراحی وب‌سایت سفارشی می‌تواند بیشتر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال دیگری برای کسب‌وکار شما مفید باشد. درواقع، اکثر ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی شکست می‌خورند یا کمتر مؤثر خواهند بود، اگر حضور اینترنتی قوی با وب‌سایت خود نداشته باشید و نتوانید ترافیک وب‌سایت را به مشتری تبدیل کنید.

وب‌سایت شما حاوی تمام اطلاعات مهمی است که بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌خواهند در مورد کسب‌وکار یا سازمان شما بدانند، ازجمله اینکه شما چه کسی هستید، چه محصولات یا خدماتی را می‌فروشید، اطلاعات تماس، وبلاگ شما و سایر مدیران فکری و موارد دیگر. از رقبا متمایز شوید و با حضور وب منحصربه‌فرد خود و طراحی صفحه وب خیره‌کننده، برند خود را عالی جلوه دهید.

طراحی سایت با اصول سئو

تجربه نشان می‌دهد که وب‌سایت‌های که دارای رتبه بالا در صفحه نتایج موتور جستجو هستند در اکثر مواقع از همان مراحل ابتدایی شروع طراحی سایت زیرساخت لازم جهت بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. یکی از خدماتی که آنی آی تی ارائه می‌دهد طراحی وب‌سایت با استفاده از تکنولوژی‌های جدید با زیرساخت لازم جهت بهینه‌سازی موتور جستجو است. با طراحی سایت حرفه‌ای می‌توانید کمک فراوانی به رشد و گسترش کسب‌وکار خود کنید و جایگاه خود را در میان رقبای خود ارتقا دهید. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، طراحی وب‌سایت حرفه‌ای از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که امروزه یکی از پرطرفدارترین آن‌ها طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با وردپرس است.


سئو سایت حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت (2)

 

برخی از رایج‌ترین خدماتی که در مورد طراحی سایت با آنی آی تی ارائه می‌شود، عبارت‌اند از:

فروشگاه آنلاین

تجارت الکترونیک خود را به‌صورت آنلاین بسازید. در چندین کانال بفروشید، پرداخته‌ای آنلاین امن را بپذیرید، دراپ شیپینگ را شروع کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

نمونه کارها

استعداد خود را با یک وب‌سایت نمونه کارها به نمایش بگذارید. آثار هنری خود را به‌گونه‌ای نمایش دهید که نشان‌دهنده شخصیت شما به‌عنوان یک خلاق و هنرمند باشد.

وبلاگ

پست‌های وبلاگ جذاب ایجاد کنید و محتوای خود را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. از ابزارهای وبلاگ نویسی ما برای هدف قرار دادن خوانندگان مناسب و لذت بردن از چیدمان‌های شیک و سفارشی‌سازی طراحی استفاده کنید.

برنامه‌ریزی آنلاین

رزروهای آنلاین را انجام دهید و آن‌ها را مستقیماً از سایت خود مدیریت کنید. جلسات را به‌صورت آنلاین میزبانی کنید، عضویت‌ها یا بسته‌ها را ارائه دهید و تقویم‌های تیم خود را به‌راحتی همگام کنید.

مناسبت‌ها

رویدادهای خود را با پلتفرم مدیریت رویداد پیشرو در صنعت تبلیغ کنید. بلیت بفروشید، RSVP ها را جمع‌آوری کنید و رویدادهای خود را به‌صورت آنلاین میزبانی و به نمایش بگذارید.

رستوران‌ها

کسب‌وکار رستوران خود را به‌صورت آنلاین مدیریت و رشد دهید. منوهای حرفه‌ای ایجاد کنید، سفارش‌های آنلاین دریافت کنید و پرداخت‌های آنلاین امن را بپذیرید—همه از سایت شما.

تیم آنی آی تی گستر آماده ارائه خدمات مشاوره و اجرا در زمینه طراحی و ساخت سایت، سئو سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و طراحی لوگو برای توسعه کسب‌وکار شما است. ما در طول دوران فعالیت خود به شرکت‌ها و سازمان‌های متمرکز بر مخاطب و مشتری کمک کرده‌ایم تا با بهبود تجربه‌ی کاربری خود در جهت افزایش تبادل، فروش و تعامل گام بردارند. ما در آنی آی تی گستر فرآیند خود را ساده، شفاف و با تمرکز بر نیازهای مخاطب نگه می‌داریم. ما انرژی خود را به‌جای استفاده از اصطلاحات و کلمات خاص، صرف خلق بهترین تجربیات برای کاربران خود می‌کنیم. کافی است با ما تماس بگیرید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.