جی پلاس، اگر مالک کسب و کاری هستید یا حتی کارآفرینی در فضای دیجیتال باشید، حتما با واژه سئو و معنی آن آشنا هستید. اما برخی افراد واژه شرکت سئو و قابل اعتماد بودن را در یک جمله کنار هم به کار نمی برند و علت آن قطعا عدم توجه به معیار های انتخاب بهترین شرکت سئو با توجه به نیاز های آنهاست.

انتخاب یک شرکت سئو میتواند کاری چالش برانگیز باشد، بخصوص اینکه قبلا با هیچ کدام کار نکرده اید. خب مشکلی نیست، ما در این مقاله به معرفی معیار های انتخاب صحیح یک شرکت سئو معتبر و معرفی بهترین شرکت سئو فعال در ایران میپردازیم.

معیار های انتخاب شرکت سئوی قابل اعتماد

3

 

  1. اطمینان حاصل کنید شرکت مورد نظر تمامی ابزار ها برای موفقیت شما را دارد.

اینجاست که تفاوت بین سپردن خدمات سئو به یک آژانس معتبر و به یک فری لنسر (شخصی که تنها کار میکند.) مشخص میشود. مسلما سئو خدمتی تک نفره نیست و هر آژانسی که قصد دارد جزو بهترین شرکت های سئو قرار بگیرد، باید ترکیبی از افراد متخصص در حوزه سئو، گرافیک، طراحی سایت، تیم تولید محتوا و ... داشته باشد. به علاوه این، استفاده از ابزار های با کیفیت مانند سایت های معتبر تحلیل سئو، برنامه های کاربردی سئو On page و ... میتواند در مسیر موفقیت شما بسیار مثمر ثمر باشد.

  1. روند لینک سازی شرکت را مورد بررسی قرار بدید.

لینک سازی برای هر سایت میتواند جزو حیاتی ترین و در مقابل مضر ترین بخش باشد. اکثر شرکت های سئو ادعا میکنند که بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل، سئو خارجی (لینک سازی) را انجام میدهند. اما شما باید بررسی کنید که شرکت مورد نظر آیا از دامنه های با کیفیت و با روندی طبیعی بک لینک دریافت میکند یا خیر.

دلیل اهمیت روند لینک سازی اینجاست که اگر لینک سازی به گونه ای باشد که گوگل تشخیص بدهد بصورت دستی ساخته شده اند، سایت را با بحرانی به نام "پنالتی گوگل" مواجه میکند. پنالتی گوگل به این معناست که با لینک سازی نامناسب و با حجم زیاد، ممکن است به سرعت به رتبه های بالای گوگل دست یابید، اما پس از تشخیص گوگل، سایت بطور کامل از این موتور جستجو حذف خواهد شد.

اما چگونه به بررسی لینک سازی شرکت های سئو بپردازیم؟

اگر بخواهیم بسیار ساده به بررسی بپردازیم، چند نکته به شما کمک میکند:

  • نوع تحلیل رقبا (بررسی میزان و کیفیت لینک های رقبا در هر کلمه کلیدی)
  • ساخت لینک با ربات و بصورت فله ای (بشدت خطرناک و دوری از آن)
  • دریافت بک لینک از سایت های با کیفیت و اتوریتی بالا (مثبت و تاثیر گذار)
  • دریافت لینک ها به طریق سفارش رپورتاژ آگهی (مثبت و تاثیر گذار البته پر هزینه)
  • دریافت لینک از سایت هایی که به حال خود رها شده اند و هر کسی در آنجا لینک سازی میکند. (خطرناک و دوری از آن)
  • روند لینک سازی طبیعی باشد، ترجیحا بک لینک از محتوا و سایتی مرتبط به کسب و کار شما دریافت شود. (سایت های خبری و کلی مستثنی هستند.)

 

  1. نمونه کار، سابقه و خوش نامی از نون شب واجب تره!

معیار سوم خود شامل چندین مورد مهم است.

اول از همه نمونه کار: تعداد نمونه کار های موفق و حتی ناموفق قطعا در روند تصمیم گیری برای انتخاب بهترین شرکت سئو تاثیر گذار است. با مراجعه به سایت شرکت مورد نظر، کمی در مورد مشتریان آنها و میزان رضایت آنها تحقیق کنید. اگر قصد دارید همکاری و سرمایه گذاری طولانی مدت روی سایت خود بکنید، انجام این کار الزامی است.

سابقه به معنای دوام شرکت در تحول های بازار به کمک قدرت آن است. شرکتی که خوش نام در صنعت خود باشد، قطعا گزینه مناسبی در همکاری با شماست.

  1. سئو تعرفه مشخصی ندارد، از شرکت هایی که قیمتی بسیار پایین تر یا بالاتر از نرخ معمول می دهند، دوری کنید.

قیمت سئو سایت ما چقدر است؟ این سوالی است که بار ها تیم مشاوره ما شنیده است. قیمت سئو معمولا بر دو اساس قیمت دهی کلی (مثلا 40 میلیون در 7 ماه کاری)، یا ماهیانه (مثلا ماهی 4 میلیون تومان) مشخص میشود. عبارت "بستگی دارد" شاید معمول ترین جواب سئوکار ها به سوال اول بخش است. بستگی دارد هم به معنای این است که ابتدا باید آنالیز سایت شما و شرکت های رقیب کامل انجام شود تا یک حد معقول و زمان منطقی برای رسیدن به نتیجه ارائه شود.

اما شما به عنوان کارفرما باید از شرکت هایی که نرخ های بسیار پایین تر از حد بازار انجام می دهند، دوری کنید. مثلا شرکتی ادعا میکند من با ماهی یک میلیون تومان سئو سایت گردشگری را انجام میدهم! قصد کلاهبرداری کامل دارد، چراکه فقط یک ریپورتاژ آگهی در همین حدود قیمت دارد، چه برسد به پیاده سازی محتوا، لینک سازی و سایر فاکتور های سئو.

  1. سوالات صحیح بپرسید!

پرسیدن سوالات زیر میتواند باعث شفافیت بیشتر در روند مذاکره با شرکت سئو شود:

  • آیا میتوانید چند نمونه از شرکت هایی که با آنها کار کردید را نام ببرید و توضیحی در مورد رتبه های آنها بدهید؟
  • میتوانم چند مورد از محتواهایی که برای کارفرماتون نگارش میکنید را ببینم؟
  • چند مورد از لینک هایی که برای سایت ها ساختید را نشان می دهید؟
  • آیا آژانس شما در کلمات مربوط به حوزه خود رتبه دارد؟
  • تفاوت شما با آژانس x در چیست؟
  • هزینه و مدت قرارداد به چه صورت است؟

معرفی یکی از بهترین شرکت های سئو در ایران

2

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، آژانس خدمات بازاریابی دیجیتال فول سرویس است که تمامی خدمات سئو، طراحی سایت، برندینگ، سوشال مدیا و ... را توسط تیم های تخصصی انجام میدهد. ایران وب لایف عهده دار سئو سایت های مشهوری همچون داروسازی دکتر عبیدی (مشاوره سئو، لینک سازی و آموزش ابزار ها)، سایت پاکسان، مجتمع چاپی سیناپکینگ، صنایع مفتولی آهنیتو، لباس بچگانه کارترزلند، قفل هوشمند تنسر، خانه چمن، مدحت وود و ... بوده است که هر کدام در کلمات مربوط به حوزه خود دارای رتبه های برتر گوگل هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی https://www.iranweblife.com/  یا تماس با شماره های 88964038-021 و 88963429-021 مشاوره رایگان در مورد خدمات دیجیتال مارکتینگ دریافت نمایید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.