اگر به دنبال نکاتی برای داشتن سفری کم هزینه هستید و می‌خواهید نحوه صرفه جویی در هزینه هنگام سفر را بدانید، مطلب درستی را انتخاب کردید. سفر یک فرصت فوق‌العاده است و امکان سفر با بودجه کم باعث می‌شود که تمامی مردم بتوانند سفر کنند. سفرهای مقرون به صرفه نیز نباید تفریحات کمتری داشته باشند. مشهد از جمله شهرهایی است که می‌توان برای سفر ارزان آن را انتخاب کرد. البته، راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر وجود دارد که خرید بلیط و اقامت مناسب از مهمترین مسائل داشتن سفر ارزان به مشهد محسوب می‌شود.

اگر به دنبال نکاتی برای داشتن سفری کم هزینه هستید و می‌خواهید نحوه صرفه جویی در هزینه هنگام سفر را بدانید، مطلب درستی را انتخاب کردید. سفر یک فرصت فوق‌العاده است و امکان سفر با بودجه کم باعث می‌شود که تمامی مردم بتوانند سفر کنند. سفرهای مقرون به صرفه نیز نباید تفریحات کمتری داشته باشند. مشهد از جمله شهرهایی است که می‌توان برای سفر ارزان آن را انتخاب کرد.  البته، راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر وجود دارد که خرید بلیط و اقامت مناسب از مهمترین مسائل داشتن سفر ارزان به مشهد محسوب می‌شود. 

 

در فصل مناسب سفر نکنید

هر شهری فصلی مناسب برای سفر دارد که اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید نبایددر آن فصل‌ها که اصطلاحا به آن، های سیزن می‌گویند سفر کنید. برای مشهد فصل پربازید، تابستان است زیرا شهری با آب و هوای خنک است و غالبا در این زمان قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد بیشتر از ماه‌های دیگر سال مانند زمستان است. بنابراین توصیه می‌کنیم که در فصل‌های سرد، سفر به مشهد را انتخاب کنید.

 

11

 

بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید

 

پیدا کردن یک پرواز ارزان هنگام برنامه ریزی سفر همیشه نیمی از کار است. در واقع رزرو کردن پرواز ارزان تقریباً شبیه ستاره‌ای است که در آسمان می‌گذرد. اگر در زمان مناسب به قسمت درست آسمان نگاه نکنید، آن را از دست خواهید داد. اگر می‌خواهید ستاره‌ رو به افول پرواز ارزان را از دست ندهید می‌توانید به سامانه فروش بلیط و رزرو هتل فلای تودی سر بزنید. برای اینکه از مزایای پرواز ارزان بهره مند شوید، پیشنهاد ما به شما رزرو بلیط هواپیما 7 هفته پیش از پروازهای خارجی و 2 الی 3 هفته قبل از پروازهای داخلی است. برای خرید بلیط لحظه آخری چارتر نیز می‌توانید از چند هفته قبل تا یکی دو روز مانده به سفر اقدام کنید. به طور معمول بهترین قیمت بلیط هواپیما را می‌توانید در اواسط هفته و فصل‌های کم مسافر سال (آف سیزن) پیدا کنید. در این مواقع از سال به علت کمبود مسافر قیمت بلیط هواپیما به شدت کاهش می‌یابد. اما اگر قصد دارید در فصل‌های شلوغ سال (پیک سیزن) سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل 30 روز قبل از سفر برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. در فلای تودی می‌توانید شرکت هواپیمایی‌های مناسب را پیدا کنید و پرواز ارزان خود را بخرید.

 

111

 

هتل ارزان رزرو کنید

پس از خرید بلیط با قیمت مناسب، نوبت انتخاب اقامتگاه مناسب می‌رسد. رزرو هتل مناسب و کم هزینه غالبا دور از ذهن به نظر می‌آید، در حالی که می‌توان با صرفه هزینه کمتر، اقامتی دلپذیر در مشهد برای خود رقم بزنید. مشهد هرساله مهمان مسافران بسیاری از نقاط مختلف ایران و جهان است و به همین دلیل هتل‌های متنوعی با سطح خدمات متفاوتی وجود دارد. به طوری که متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای هتل و اقامتگاهی مناسب پیدا می‌شود. شاید این سوال پیش بیاید که از چه طریقی می‌توان لیست تمامی هتل‌ها را مشاهده کرد. در واقع از طریق  رزرو اینترنتی هتل داخلی از طریق فلای تودی به راحتی می‌توانید این امکان را به دست بیاورید. پس اگر قصد رزروی مطمئن و بدون دردسر را دارید، فلای تودی بهترین انتخاب برای شما است و همواره بهترین گزینه‌ها را برای انتخاب هتل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای رزرو آنلاین هتل داخلی در فلای تودی از انتخاب هتل تا دریافت واچر هتل تنها به اندازه یک کلیک فاصله است. کافی است تنها نام شهر مقصد و تاریخ اقامت در هتل را در سامانه جستجوی آنلاین فلای تودی وارد نمایید تا تمامی هتل‌های موجود در مقصد موردنظر با جزئیات کامل شامل عکس و محل قرارگیری رو نقشه برای شما به نمایش درآید و سپس اقدام به رزرو هتل داخلی با بهترین قیمت نمایید و خبر خوب اینکه در هر قسمت از فرآیند خرید به هر دلیلی مایل به کنسلی رزرو بودید، می‌توانید به صورت آنلاین رزرو خود را کنسل کنید. از طرفی دیگر می‌توانید هتل های مشهد مورد نظر خود را با توجه به فیلترهایی موجود تنظیم و انتخاب کنید؛ در واقع می‌توانید به تمامی اطلاعات هتل شامل امکانات هتل، قوانین هتل، محل قرارگیری هتل در نقشه، فاصله هتل تا مراکز مهم شهر، میزان رضایتمندی میهمانان از هتل و عکس‌های هتل موردنظر دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که فلای تودی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد بهره‌مند شوید و مبلغ پرداختی رزرو هتل داخلی را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

غذای ارزان بخورید

یکی از پر هزینه‌ترین مخارج در سفرها، هزینه غذا است که می‌توان آن را به بهترین نحو مدیریت کرد. البته که هتل های مشهد غالبا رستوران دارند و مسافران را از تهیه غذا بی نیاز می‌کنند اما برای صرفه‌جویی در هزینه غذا در مشهد می‌توانید به رستوران‌های متوسط بروید که البته این روش هم خیلی اقتصادی به نظر نمی‌آید. بهترین راه، رزرو هتل آپارتمان است که در اتاق شما امکان آشپزی و وسایل آن وجود داشته باشد. اینگونه می‌توانید با تهیه مواد اولیه غذا، بهترین و سالم‌ترین غذا را با کمترین هزینه میل کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.