مرکز ماشینچی برای اینکه همه با خیال راحت به خرید و فروش خودرو بپردازند تاسیس شده است. در این مرکز، کارشناسی خودرو باضمانت و قابل استناد در دستگاه قضایی صادر می‌شود. علاوه‌براین شما می‌توانید به لطف خدمات معامله امن با ماشینچی، در طول تک‌تک مراحل خرید و فروش خودرو از کمک کارگذارها و نظارت کارشناسان این مرکز به همراه کارشناسان بیمه و دادگستری بهره ببرید. در نهایت وام خودروی ماشینچی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که در عرض 48 ساعت وام بدون ضامن تا سقف 200 میلیون تومان و همچنین وام دو میلیاردی دریافت کنید.

خرید و فروش خودرو نکته‌‌های ظریفی دارد که نمی‌توان از همه انتظار داشت از آن‌ها مطلع باشند، اما برخی اشتباه‌های کوچک در خرید و فروش خودرو شما را متحمل ضررهای سنگین می‌کند. مرکز ماشینچی برای اینکه همه با خیال راحت به خرید و فروش خودرو بپردازند تاسیس شده است. در این مرکز، کارشناسی خودرو باضمانت و قابل استناد در دستگاه قضایی صادر می‌شود. علاوه‌براین شما می‌توانید به لطف خدمات معامله امن با ماشینچی، در طول تک‌تک مراحل خرید و فروش خودرو از کمک کارگذارها و نظارت کارشناسان این مرکز به همراه کارشناسان بیمه و دادگستری بهره ببرید. در نهایت وام خودروی ماشینچی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که در عرض 48 ساعت وام بدون ضامن تا سقف 200 میلیون تومان و همچنین وام دو میلیاردی دریافت کنید.

با هم به بررسی چگونگی این خدمات می‌پردازیم.

 

کارشناسی خودرو ماشینچی

 

پس از افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو در دو سال اخیر، تفاوت قیمتی خودروی سالم و خودروی دارای مشکلات بدنه سر به فلک می‌کشد. به طور مثال ممکن است شما خودرویی با سلامت ظاهری بدنه را ب پسندید و برای کارشناسی به یکی از مراکز کارشناسی ببرید و در این مرکز تشخیص دهند این خودرو بدون رنگ است. سپس شما به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان این خودرو را خریداری می‌کنید.  اما پس از مدتی متوجه می‌شوید که کاپوت، گلگیر و یکی از درهای خودرو تعویض شده و شاسی جلوی خودرو دچار ضربه شدید شده است. در واقع شما خودرویی که تصادف سنگین داشته را به قیمت خودروی سالم خریده‌اید و در این معامله نزدیک 300 میلیون تومان ضرر کرده‌اید. در عین حال در صورتی که با این خودرو تصادف کنید، جان شما و سرنشینان نیز به علت ضعف شاسی در خطر خواهد بود.

مراکز کارشناسی خودرو عموما امین مردم هستند، ولی در صورتی که سهوا خطایی کنند، مشتری هیچ ضمانتی برای ستاندن ضرر متحمل شده در دست ندارد. کارشناسی خودروی ماشینچی تمامی کارشناسی‌های خود را تا مبلغ 500 میلیون تومان تحت پوشش ضمانت بیمه ایران قرار می‌دهد و در عین حال کارشناسی‌ها مورد تایید کارشناس قوه قضاییه بوده و در صورت بروز هر مشکلی شما با دلایل کافی می‌توانید اقدام به جبران ضرر و زیان کنید.

کارشناسی خودرو در ماشینچی با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کارشناسان و مجهزترین ابزارها صورت می‌گیرد. تست داینو، تست فنربندی، تست تمامی آپشن‌ها و تست بدنه در ماشینچی در محیطی مجزا و با ماشین‌آلات مخصوص انجام می‌شود. شما با مراجعه به سایت ماشینچی می‌توانید علاوه بر مشاهده شرح خدمات ارائه شده، قیمت کارشناسی خودرو برای مدل نظرتان را مشاهده کنید و درخواست اخذ وقت کارشناسی کنید.

 

خدمات ماشینچی برای خرید بی‌دردسر خودرو (2)

 

قیمت‌های زیر از وب‌سایت ماشینچی برداشته شده است:

 

  • کارشناسی پژو 206: 462 هزارتومان
  • کارشناسی پراید 131: 462 هزارتومان
  • کارشناسی کیا سراتو مونتاژ: 732 هزارتومان
  • کارشناسی هیوندای سانتافه: یک میلیون و 92 هزارتومان
  • کارشناسی بنز کلاس C: یک میلیون و 594 هزارتومان
  • کارشناسی تویوتا لندکروزر 4 در: یک میلیون و 594 هزارتومان

 

معامله امن با ماشینچی

 

سرویس معامله امن خودرو، برای افرادی طراحی شده که نمی‌خواهند خرید و فروش خودرویشان بیش از یک روز طول بکشد و در عین حال مایل هستند تا تک‌تک مراحل به صورت شفاف توسط کارگزاران انجام شود. کلیه عوارض شهرداری و  خلافی خودرو تا زمان معامله در محل استعلام شده و پرداخت می‌شود. در این سرویس معامله در یک بستر سالم و شفاف صورت می‌پذیرد، انجام یک کارشناسی معتبر پیش از هر چیز موجب راحتی خیال طرفین از انجام یک معامله سالم و بدون ریسک خواهد بود. در ادامه کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید. در نهایت برای تسهیل وسرعت بخشیدن به امر نقل و انتقال، دفترخانه اسناد رسمی در محل حاضر می‌شود و طرفین به جابه‌جایی برای تنظیم قولنامه و مراحل ثبت سند قطعی احتیاج نخواهند داشت. به منظور سرعت و سهولت انجام کار، کلیه مراحل شماره‌گذاری و دریافت برگ سبز خودرو بدون نیاز به خروج خودرو از ماشینچی انجام می‌شود.

 

خدمات ماشینچی برای خرید بی‌دردسر خودرو (3)

 

وام خودرو ماشینچی

 

شما با مراجعه به سایت ماشینچی و آماده‌سازی مدارک مورد نیاز، درخواست اخذ وام خود را ثبت می‌کنید و پس از 48 ساعت سند خودروی مورد نظر شما به نامتان خواهد بود و فروشنده تمام مبلغ را به صورت تمام و کمال دریافت خواهد کرد. در این سرویس:

  • امکان اخذ وام برای خودروی خارجی تا سقف 2 میلیارد تومان ممکن است.
  • امکان اخذ وام برا خودروی داخلی تا سقف 600 میلیون تومان ممکن است.
  • دریافت وام تا سقف 50 درصد از کل قیمت خودرو ممکن است.
  • اخذ وام تا 200 میلیون تومان برای خودروی خارجی و تا 150 میلیون تومان برای خودروی خارجی نیاز به ضامن نخواهد داشت.

همچنین مدارک مورد نیاز برای وام خودروی داخلی به شرح زیر است:

  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • گردش حساب
  • احراز محل سکونت
  • گواهی ثنا
  • دسته چک صیادی

و مدارک تکمیلی زیر برای خودروهای وارداتی:

  • معدل حساب
  • مدارک شغلی و درآمدی
  • تمکن مالی

پس از تکمیل مدارک فوق تمامی مراحل درخواست وام و ارائه مدارک به صورت آنلاین انجام می‌شود و با مراجعه به سایت ماشینچی می‌توانید وام مناسب شرایط خود را از لحاظ مبلغ و تعداد اقساط ایجاد کنید.

نگاهی به کلیه مراحل اخذ وام در ماشینچی:

  1. ثبت نام در سایت (آنلاین)
  2. بارگذاری مدارک (آنلاین)
  3. تعیین سقف وام (آنلاین)
  4. معرفی خودرو به ماشینچی (به انتخاب خودتان)
  5. کارشناسی خودرو (با یکبار مراجعه)
  6. تسویه حساب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.