جزیره زیبا و شگفت انگیز کیش یکی از قطب های برتر گردشگری ایران است و هر ساله در ماههای سرد سال میزبان میلیون ها مسافر از سراسر ایران است . جزیره کیش دارای طبیعتی چشم نواز و آب و هوایی بسیار لطیف است و احتمالا ما نیز با یکبار سفر به این جزیره در زمره مسافران دائمی آن قرار می گیرید . این جزیره شگفت انگیز در میان آب های زلال و فیروزه ای خلیج فارس همچون مرواریدی درخشان خود نمائی می کند .

جزیره زیبا و شگفت انگیز کیش یکی از قطب های برتر گردشگری ایران است و هر ساله در ماههای سرد سال میزبان میلیون ها مسافر از سراسر ایران است . جزیره کیش دارای طبیعتی چشم نواز و آب و هوایی بسیار لطیف است و احتمالا ما نیز با یکبار سفر به این جزیره در زمره مسافران دائمی آن قرار می گیرید . این جزیره شگفت انگیز در میان آب های زلال و فیروزه ای خلیج فارس همچون مرواریدی درخشان خود نمائی می کند .

 

البته جزیره کیش و تور کیش در همه فصول سال زیبا و پر جاذبه است و برخی از مسافران ترجیح می دهند در فصل تابستان به این جزیره سفر کنند و از شنا در آب های گرم لذت برده و پوستشان را برنزه کنند . جالب اینکه سفر به کیش در فصل تابستان ارزانتر تمام می شودو در این زمان مسافران از تخفیف تورها و فستیوال های متعدد بهره مند می گردند . ضمنا همه هتل ها ، مراکز خرید و حتی تاکسی ها دارای سیستم های سرمایشی قوی بوده و تا حدودی دمای ایده آل را برای مسافران مهیا می کنند و البته تمامی جزیره در این مدت آرام و خلوت تر است و می توانید با آسودگی از تعطیلات رویایی خود لذت ببرید . در فصل تابستان آب دریا به اندازه کافی گرم بوده و می توانید برای ساعت ها به شنا و تفریحات آبی مشغول باشید .

در ادامه ، سفر باتو  پیشنهاد های جالبی دارد که به خصوص برای فصل تابستان مناسب هستند .

 

تفریح در پارک آبی اوشن

در ابتدا پیشنهاد می کنیم حداقل یک روز را در پارک آبی اوشن سپری کرده و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . این مجموعه تفریحی ، بسیار کامل و تمام عیار است و با وسایل بازی های متنوع خاطراتی بیاد ماندنی را برایتان رقم میزند . بهتر است بدانید بزرگترین و مجهزترین پارک آبی ایران است . مساحت این مجموعه بیش از پنج و نیم هکتار بوده و بازی های متنوعی را در خود جای داده و همه رده های سنی را پوشش می دهد . باید اضافه کنیم همه بازی های این مجموعه طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند و طراحی آن داستان گروهی از دزدان دریایی را روایت می کند .

 ضمنا باید اضافه کنیم این مجموعه اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز در ایران است که شرایط لازم برای استفاده بانوان را فراهم نموده است . در اطراف آن هیچ سازه بلندی اجازه ساخت و ساز ندارد و حتی به هواپیما اجازه عبور از فراز آن داده نمی شود .

در نهایت باید بگوئیم تم پارک آبی اوشن در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید و از همان ابتدا با استقبال فراوان گردشگران روبرو گردید . مسافران با ورود به داخل مجموعه با طیف وسیعی از بازی ها روبرو خواهند شد و سیزده  راید مختلف و همچنین چهار استخر شنا و یک سالن اسپا در خال خدمات رسانی است  . همچنین رستوران ، کافه و کیوسک های مختلفی در این مجموعه وجود دارد که از شما با انواع خوراک ها و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می کند .

تفریح در پارک ساحلی مرد ماهیگیر

در ادامه پیشنهاد می کنیم صبح زود و یا شب ها که هوا به اندازه کافی خنک است در امتداد سواحل کیش قدم زده و لحظاتی خوشی را سپری کنید .  پارک ساحلی مرد ماهیگیر یکی از بهترین سواحل این جزیره است و دارای کافه های ساحلی مختلف است . البته اگر در کافه های ساحلی می نشینید ، بهتر است قبل از سفارش هر چیز ، ابتدا قیمت آن را بپرسید تا مورد سوء استفاده های مالی قرار نگیرید . 

در ورودی این ساحل درختان سرسبز گرمسیری را می بینید که جلوه ای زیبا دارند و شن‌های نرم و طلائی رنگ شما را به ادامه گشت و گذار و قدم زدن ترغیب می کنند . باید افزود این ساحل مکان ایده آلی برای تجربه بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات آبی است  .

 

پارک ساحلی میرمهنا

این پارک ساحلی از قدیم الایام مورد توجه گردشگران بوده و همواره یکی از بهترین گزینه هاست . بهترین هتل‌ ها ، کافه ها و رستوران‌ها  را در امتداد این خط ساحلی می بینید که یکی از دلایل شهرت این ساحل وجود همین امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است . در ادامه باید افزود این ساحل مکان مناسبی برای تفریحات آبی مهیج است و می توانید قایق سواری ، موج سواری ، پاراسلینگ و ده‌ها تفریح دیگر را در همین ساحل تجربه کنید .  باید اضافه کنیم پارک ساحلی میر مهنا به برخی از مراکز خرید نظیر بازار زیتون ، بازار ونوس ، مرکز خرید پارس خلیج و صفین نزدیک است .

 

البته همه پارک های ساحلی کیش زیبا و تماشایی اند و پیشنهاد می کنیم از پارک ساحلی مرجان ، اسکله تفریحی کیش ، ساحل سیمرغ و نیز ساحل کشتی یونانی دیدن کنید .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.