در شرایط مختلف امکان استفاده از شیشه آکاردئونی وجود داشته که می توانیم به درب ساختمان ها، مجتمع،درب بالکن، درب استخر و غیره اشاره کنیم. با این وجود اصلی‌ترین کاربردهای که در خصوص شیشه آکاردئونی جمع شو مطرح می‌شود به درب تراس و بالکن اشاره دارد.

شیشه های متحرک شامل چندین زیر مجموعه هستند که شیشه های آکاردئونی جمع شو به عنوان یکی از آنها به شمار می روند و البته طرفداران بسیار زیادی دارند چرا که با استفاده از شیشه های آکاردئونی جمع شو امکان تبادل هوای بیشتر وجود دارد و همچنین باز شدن حفاظ شیشه ای در مواقع مورد نیاز نیز مهیا خواهد بود. در شرایط مختلف امکان استفاده از شیشه آکاردئونی وجود داشته که می توانیم به درب ساختمان ها، مجتمع،درب بالکن، درب استخر و غیره اشاره کنیم. با این وجود اصلی‌ترین کاربردهای که در خصوص شیشه آکاردئونی جمع شو مطرح می‌شود به درب تراس و بالکن اشاره دارد.

 

شیشه میرال چیست و چه تفاوتی با شیشه معمولی دارد؟

شیشه میرال به عنوان یکی از پرکاربردترین شیشه هایی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود اما قبل از اینکه این شیشه را نصب کنیم باید ابعاد دقیق شیشه مشخص گردد چرا که پس از برش نمی توان اندازه شیشه میرال را تغییر داد و در زمان نصب باید دقت فراوانی شود تا آسیبی به لبه های شیشه و گوشه ها وارد نگردد و همچنین به منظور نصب شیشه میرال باید از یراق آلات با کیفیت استفاده شود تا بر روی سطح شیشه میرال خراشی وارد نگردد.

شیشه میرال با شیشه معمولی متفاوت بوده و یک عملیات حرارتی بر روی این شیشه انجام می‌شود که با عنوان سکوریت کردن شیشه شناخته شده است به این ترتیب که به جام شیشه تا حدود ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت وارد می شود و پس از سرد سازی شیشه به واسطه دمیدن هوای سرد از دو سمت انجام می گیرد.

 

استفاده از شیشه فریم لس برای منزل و محل کار

پارتیشن شیشه ای در واقع همون دیوار شیشه ای بوده است که اجرای آن در محیط کار و محیط منزل می تواند تغییرات بسیار زیادی را در محیط به وجود بیاورد و مزیت های بی شماری را نیز داشته باشد. این نمونه از پارتیشن ها به واسطه فریم های آلومینیومی و سخت‌افزارهای نگهدارنده شیشه اجرا می شود و شما می توانید با استفاده از شیشه پارتیشن برای تقسیم بندی محیط کاری خود اقدام کنید؛ البته جنس شیشه پارتیشن از نوع سکوریت و نشکن بوده و محیطی تمیز و زیبا را برای شما به وجود خواهد آورد. شیشه پارتیشن در طرح های متنوع و اندازه های متفاوت است و در پارتیشن های شیشه ای بیشتر از سکوریت استفاده می گردد به دلیل اینکه نشکن بوده و مقاومت بالایی داشته است.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله ابعاد، جنس شیشه و... تعیین میگردد و به صورت پارتیشن متحرک، پارتیشن ثابت، پارتیشن فریم لس و... قابل پیاده سازی بوده است. در نمونه پارتیشن فریم لس فضای اجرای به شکل تمام شیشه بوده و شما فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت .

 

برای سفارش درب برقی پارکینگ از کجا اقدام کنیم؟

یکی از نیازهای که امروزه برای مکان های مختلف احساس می‌شود استفاده از درب برقی می باشد که البته برای بیشتر پارکینگ‌ها این درب ها استفاده می گردند چرا که درب برقی به راحتی باز و بسته خواهد شد و علاوه بر آن زیبایی خاصی به ساختمان می‌دهد. درب برقی پارکینگ تنها با یک دکمه باز و بسته می‌شود و قابل استفاده در اماکن عمومی و خصوصی بوده و همچنین موجب تسهیل عبور و مرور و رفت و آمد افراد و وسایل نقلیه خواهد شد و به راحتی کنترل ساختمان اتفاق می افتد.

درب برقی پارکینگ به صورت تک لنگه و دو لنگه قابل پیاده سازی است اگر به صورت یک لنگه باشد یعنی از سمت راست یا چپ باز و بسته خواهد شد که به صورت کامل این درب ها باز می شود تا راحت تر در مسیر پارکینگ تردد انجام شود و معمولاً از این نمونه درب ها برای ساختمان هایی استفاده می گردد که فضای بسیار زیادی در یک سمت ساختمان وجود داشته باشد البته درب تک لنگه در پارکینگ های مسقف و ساختمانهای حیاط دار قابل پیاده سازی است. درب برقی پارکینگ به صورت دو لنگه نیز از نمونه های دیگر می باشد که شامل دو درب بوده و با یکدیگر باز و بسته می شود و در بیشتر پارکینگهای کشور از این نمونه درب برقی پارکینگ استفاده می گردد.

 

444

 

خلاص کن کرکره اتوماتیک

استفاده از کرکره مغازه از گذشته ها تاکنون بسیار رایج بوده است و در قدیم از کرکره مغازه استفاده میشد که به صورت دستی باز و بسته می شدند اما به تدریج زیادی که در این عرصه صورت گرفت و مدل‌های جدیدی وارد بازار شد و امروزه با کرکره برقی به صورت اتوماتیک روبه رو هستیم که خصوصیت های بی‌نظیری دارند.

 

55555

 

کرکره برقی نمونه هایی از درب هستند که با روش مدرن، مقرون به صرفه و موثر برای منزل و محیط کار شما محسوب می شوند و اگر به دنبال این هستید که حریم خصوصیت تان را افزایش بدهید و امنیت را به بهترین شکل ممکن به وجود بیاورید و محافظ خوبی در برابر نور و شرایط آب و هوای داشته باشید کرکره برقی را انتخاب کنید.

البته دغدغه های همچون صدای کرکره برقی و کار کردن با خلاص کن دستی کرکره برقی مطرح می باشد که شما می توانید در خصوص چگونگی عملکرد خلاص کن دستی کرکره برقی در زمان نصب از تکنسین مجرب سوال کنید و در زمان قطع برق به صورت دستی برای باز و بسته کردن کرکره اقدام کنید و البته با روش های کاهش صدای کرکره برقی نیز آشنا شوید که در بیشتر موارد روغن کاری قطعات موتور می تواند به کاهش چشمگیر صدا کمک کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.