ارائه محصولات و خدمات مناسب که مورد نیاز مخاطبان باشد یک طرف و قسمت مهم دیگر، نحوه بیان آن جهت ترغیب مخاطبان به استفاده از آن است. تولید محتوای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی، قدرت برتر کسب و کار شماست. اکثر کسب و کارها، امروزه آنلاین هستند. از خرید آجر گرفته تا تهیه مایحتاج روزانه، همه آنلاین به خرید یا فروش مشغول هستند. اما بین اینهمه شلوغی، کسب و کار شما چطور بدرخشد؟

همه کارآفرینان موفق دنیا منابع خود را بر روی بخش‌های درست و مهم کسب و کار خود سرمایه گذاری می‌کنند. ارائه موثر و قدرتمند خدمات و ویژگی‌های کسب و کار هم نمونه‌ای از این نوع سرمایه گذاری‌ها است. با استفاده از محتوای مناسب و ارتباط درست با مخاطبان، می‌توان آن‌ها را با خدمات خود درگیر کرده و شاهد وفاداری آنها بود.

با توجه به اینکه امروزه همه کسب و کارها به صورت آنلاین هستند نحوه آشنایی، خرید، فروش و حفظ مشتریان اهمیت زیادی دارد. تولید محتوا موثر کسب و کار شما را متمایز و متحول می‌کند. استفاده از پلتفرمی که بتواند ضمانت اجرای این کار را به عهده گیرد، می تواند طی کردن این مسیر پر فراز و نشیب را آسان کند. یکی از این پلتفرم‌های اجرایی الو کانتنت است. برای اینکه بدانید چطور خدمات الوکانتنت به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند، تا انتها همراه ما باشید.

چطور کسب و کارها می‌توانند در دنیای دیجیتال رشد کنند؟

همه شرکت‌های غول پیکر دنیا، باید از جایی شروع به کار می‌کردند. آمازون از یک گاراژ، فیسبوک از اتاق خواب دانشگاه شروع شدا است. اما همه آنها و حتی کسب و کار شما نیز از جایی شروع به رشد کرده است. اما چه چیزی بین همه آن‌ها مشترک بوده است؟ پیشرفت...

 ارائه محصولات و خدمات مناسب که مورد نیاز مخاطبان باشد یک طرف و قسمت مهم دیگر، نحوه بیان آن جهت ترغیب مخاطبان به استفاده از آن است. تولید محتوای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی، قدرت برتر کسب و کار شماست. اکثر کسب و کارها، امروزه آنلاین هستند. از خرید آجر گرفته تا تهیه مایحتاج روزانه، همه آنلاین به خرید یا فروش مشغول هستند. اما بین اینهمه شلوغی، کسب و کار شما چطور بدرخشد؟

وقتی بتوانید با تولید محتوای حرفه‌ای، اطلاعات مناسبی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، این اطلاعات می‌تواند مخاطب را به مشتری وفادار تبدیل کند! اگر مخاطب نتواند محتوای مورد نیازش را از سایت، اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی شما دریافت کند، گزینه‌های متعدد دیگری وجود دارد که می‌تواند به سوالات آن‌ها پاسخ دهد... پس روی محتوای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید، از رقبا پیشی بگیرید و رشد کسب و کار خود را به وضوح ببینید.

 

22

 

انواع محتوا برای رشد کسب و کارها

نوع محتوایی که تولید می‌کنید، به شدت با رشد کسب و کار شما در ارتباط است. خدمات الوکانتنت متناسب با نیاز شما ارائه می‌شود. همه فعالیت‌های بازاریابی، تولید محتوا، استراتژی محتوا، کانال‌های توزیع محتوا، همه و همه چنانچه به خوبی اجرا شود به طوری که مخاطبان شما را درگیر کرده و باعث ایجاد اطمینان و اعتماد شود، مستقیما بر فروش شما تاثیرگذار خواهد بود.

جهت به دست آوردن بازدهی خوب در تولید محتوا، ابتدا باید بدانید چه نوع محتوایی محبوب هستند، چگونه محتوا در حال تغییر است و چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما موثر عمل می‌کند. در این زمینه می‌توانید از خدمات مشاوره الوکانتنت استفاده نمایید.

محتوا تغییرات عظیمی کرده است. در کنار محبوبیت تولید محتوای متنی، تولید محتوای ویدیویی و صوتی و موشن گرافیک‌ها نیز کاربرد فراوان دارند. محبوبیت تولید پادکست در چند سال گذشته به سرعت در حال افزایش بوده و تا کنون بیش از 700000 پادکسب فعال در زمینه اخبار صوتی، توصیه‌های کسب و کار، کتاب‌های صوتی و ... مخاطبان را مجذوب خود می‌کنند.

محتوا تنها در وب سایت شما وجود ندارد بلکه محتوای شبکه‌های اجتماعی بستر قدرتمندی برای کسب و کار شما هستند که اطلاعات مورد نیاز را به مخاطبان شما ارائه می‌دهد. استفاده از طراحی موشن گرافیک مخصوصا برای تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی رواج فراوان یافته است.

 

خدمات الو کانتنت، محلی برای شروع پیشرفت

الوکانتنت با توجه به سه اصل مهم تضمین کیفیت، تحویل به موقع و هزینه‌ای مقرون به صرفه، برای رشد کسب و کارها راه حل‌های متفاوت و موثری را ارائه می‌دهد. این مجموعه توانسته است بین صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان محتوا ارتباط برقرار کرده و علاوه بر رشد کسب و کار، باعث تعاملات سازنده گردد. اگر مصمم هستید تا کسب و کار خود را با تولید محتوای موثر رونق دهید می‌توانید از خدمات الوکانتنت که شامل موارد زیر است استفاده نمایید:

  • تولید محتوای متنی الوکانتنت: ضمانت یکتا بودن متن بدون یک خط تکراری بودن محتوا، رعایت اصول نگارشی و دستوری، بازنگری در صورت عدم رضایت شما و همچنین بازپرداخت هزینه در صورت کپی بودن یک جمله از محتوا.
  • تولید محتوای ویدیویی الو کانتنت: تهیه موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی جهت ارتباط موثر با کاربران افزایش نرخ تبدیل کسب و کار شما.
  • تولید محتوا  در اینستاگرام الوکانتنت: با توجه به تمامی اصول طراحی، مشتریان به صورت کاملا منحصر به فرد و نوع محتوا باعث تمایز کسب و کار شما می‌شود. در صورتی که شما از نتایج کار رضایت نداشته باشید، تغییرات، بازنگری‌ها و همینطور بازپرداخت هزینه پروژه به شما، راهی جهت تضمین کیفیت محتوای تولید شده است.

شما می‌توانید با استفاده از مشاوره الوکانتنت و استفاده از انواع پکیج‌های تولید محتوای سایت، پکیج سوشال کانتنت و یا سوپر پلاس، شاهد گسترش و رشد کسب و کار خود شده و از مزایای آن بهره ببرید.

 

4

 

کلام آخر

 

با بررسی همه کسب و کارهای موفق، متوجه می‌شویم که نحوه ارائه خدمات و محصولات به مخاطبان و درگیر کردن منطقی و احساسی آن‌ها با کسب و کار خود، می‌توانیم باعث رشد و موفقیت روز افزون تجارت خود شویم. رشد چیزی است که همه کارآفرینان برای آن سرمایه گذاری می‌کنند. رشد کسب و کار تنها با استفاده از سرمایه گذاری وقت و هزینه در بهترین مسیرها به وجود می‌آید. سرمایه گذاری بر محتوای سایت، اپلیکیشن و شبکه‌های مجازی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی از جمله این سرمایه گذاری‌ها است. در این راستا خدمات الوکانتنت با شرط تضمین کیفیت، زمان و هزینه، در این مسیر همراه شما است. تولید محتوای متنی، ویدیویی، برای سایت و شبکه‌های اجتماعی به صورت فارسی و انگلیسی، می‌تواند زمان رسیدن شما به اهداف تجاری را سرعت ببخشد. با استفاده از خدمات الوکانتنت شما می‌توانید با خیالی راحت به برنامه‌ریزی‌های اهداف کسب و کار خود مشغول شوید و درمورد ترغیب کاربرانتان دغدغه‌ای نداشته باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.