اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید خواهید دید که همه ما بیشترین زمان را در فضای مجازی می‌گذرانیم، علاوه بر آن در این دنیای دیجیتال و مدرن بیشتر کسب و کار‌ها از حالت سنتی خارج شده و مردم کسب و کار‌های آنلاین را بیشتر ترجیح می دهند. ممکن است به این فکر کنید که هزینه تبلیغات در گوگل می‌تواند زیاد باشد، اما باید در نظر داشته باشید که با کسب رتبه بهتر در صفحه اول گوگل و به ازای هر کلیک می‌توانید فروش خود را چندین برابر نمایید. ما در این مقاله سعی داریم به آموزش گوگل ادز و هزینه‌های آن بپردازیم، حتماً تا پایان مقاله، مطالب را با ما دنبال کنید.

گوگل ادز چیست؟

 

 

همانطور که می‌دانید بیشتر کاربران فقط به صفحه اول نتایج جستجو اهمیت می‌دهند و افراد کمتری هستند که به صفحات بعدی گوگل مراجعه می‌کنند. با تبلیغات گوگل ادز و شما می‌توانید سایت خود را در رتبه‌های برتر نمایش داده و مخاطبان هدف را به سوی خود جذب نمایید.

گوگل ادز یکی از بخش‌هایی است که هزینه‌های گوگل را تأمین می‌کند. این سیستم تبلیغاتی (Google Ads) برای صاحبان کسب و کار این امکان را فراهم می‌آورد تا با پرداخت هزینه و مشخص کردن کلمات کلیدی بتوانند تبلیغات خود را در معرض دید مشتریان و مخاطبان آنلاین خود قرار دهند. سرویس گوگل از قدرتمند ترین روش‌ها برای جذب مخاطبان می باشد.

تبلیغات ادوردز با کلمه Ad یا " تبلیغ" از دیگر نتایج گوگل متمایزمی‌شود.

فرض کنید می‌خواهید کسب و کار خود را در یوتیوب نشان دهید یا می‌خواهید سایت شما در بین موتور‌های جستجو گوگل در نتایج اولیه قرار بگیرد، یا تبلیغات ویدئویی، ایمیلی و ...  داشته باشید، کافیست تبلیغ خود را  در گوگل ادز ثبت کرده و در کسب و کار خود پیشرفت داشته باشید. در هر کجای دنیا هم که باشید فرقی ندارد، شما می‌توانید ازاین تبلیغات استفاده کرده و هدفمند و اصولی پیش بروید.

توجه کنید که در این پلتفرم تبلیغاتی، تا زمانی که کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک نکنند، شما هزینه‌ای پرداخت نمیکنید.

آیا تبلیغات گوگل برای تمام افراد مناسب است؟

تبلیغات در گوگل برای همه ی کسب و کار‌ها مناسب است، از پیج فروشگاهی گرفته تا شرکت‌های تجاری. با استفاده از روش‌های تبلیغاتی که گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید کالا، خدمات خود را در پر مخاطب ترین موتور جستجوی جهان نمایش دهید.

 

آموزش گوگل ادوردز


image_f15f3c0b2df1d58c6e4b92ddc8b5136b36df4686

 

از فاکتور‌های مهم و ضروری در هر کسب و کار داشتن تبلیغات هدفمند است. اگر به صورت اصولی و بهینه پیش روید نتایج بسیار خوبی را از تبلیغات در گوگل کسب خواهید نمود و در عین حال هزینه‌ تبلیغات را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.

شما می‌توانید با استفاده از مقالات و دوره آموزش گوگل ادوردز که توسط تاپ ادورت (topadvert.net) آماده شده‌اند، تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی نمایید و فروش خود را چندین برابر نمایید.

اگر در این زمینه سؤال دارید و یا نمی‌دانید چکار باید انجام دهید، از مشاوره‌ رایگان در تاپ ادورت استفاده نمایید.

 

image_4c3dce585bd97041f415f6ae613fed77f37fc288

 

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

هزینه تبلیغات گوگل بستگی به عوامل مختلفی دارد و نمی‌توان تنها یک مبلغ مشخص برای آن تعریف کرد.

اول از هرچیز، لازم است بدانید هزینه این گونه تبلیغات بصورت مزایده‌ای تعیین می‌شود. بعبارت دیگر شما و رقبایتان یک قیمت برای کلمه کلیدی هدف خود، به گوگل پیشنهاد می‌دهید و گوگل سایتی را که بیشترین مبلغ را پیشنهاد کرده، در بالاترین جایگاه تبلیغ نمایش می‌دهد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم بهینه سازی و تنظیمات اکانت ادوردز و کمپین تبلیغ، مهم ترین فاکتوربرای داشتن تبلیغات موثر است، این بهینه‌سازی شامل تنظیمات مواردی مانند موقعیت و مکان جغرافیایی، قیمت پیشنهادی برای گوگل، کیفیت وب‌سایت و .. هستند که همگی در میزان هزینه تبلیغات تأثیرگذار هستند.

اگر نگران هزینه تبلیغات در گوگل هستید، باید بگوییم که تبلیغات گوگل به صورت PPC (تبلیغ به ازای هر کلیک) محاسبه می‌شود یعنی اینکه هر چقدر افراد و مخاطبان هدف، بر روی سایت شما کلیک کنند به همان میزان شما هزینه پرداخت خواهید نمود. بعبارت دیگر شما برای نمایش تبلیغات در بین نتایج جستجو، هزینه ای پرداخت نمی‌کنید، از این رو، به این نوع تبلیغات، تبلیغات رایگان گوگل نیز گفته می‌شود.

سخن آخر

جزو نتایج اولیه گوگل بودن برای همه ارزشمند است و یکی از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین مسائل برای همه صاحبان کسب و کار است. برای رسیدن به صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد: سئو و گوگل ادوردز.

بیشتر افرادی که صاحب سایت و کسب و کار می باشند، آشنایی لازم و کافی با موتور‌های جستجو و الگوریتم‌های گوگل را ندارند و از این رو سئوکار مخصوص که در این کار خبره و ماهر است را برای خود استخدام می‌نمایند، تا اصولی در گوگل پیش بروند. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و بسته به حوزه کاری شما و میزان رقابت در آن، حدود چند ماه طول خواهد کشید.

از طرفی شما می‌توانید با از سیستم تبلیغاتی گوگل ادز استفاده کنید و با پرداخت هزینه‌ای برای شارژ حساب ادوردز خود، تنها پس از یک ساعت در نتایج اولیه گوگل ظاهر شوید.

لازم به ذکر است که به کار گرفتن این دو روش در کنار یک دیگر می‌تواند بهترین نتیجه و بازخورد را برای شما به ارمغان آورد.

تبلیغات در گوگل ادز کسب وکار شما را متحول می کند. فقط کافیست کسب وکارهایی که با تبلیغات در گوگل ادز پیشرفت صعودی داشتند را مشاهده نمایید.شما می توانید همین حالا کسب کارتان را در هر زمینه شغلی  که هستید رونق بدهید. پس برای اینکه در کسب و کارتان موفق بوده و تبلیغات هدفمندی داشته باشید، با گروه تاپ ادورت همراه باشید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.