هتل شیخ بهایی از بهترین هتلهای اصفهان شامل 52 اتاق است که همگی مبله و مجهز به امکانات مدرن و پیشرفته هستند. هتل شیخ بهایی به‌دلیل خدمات بسیار خوبی که در زمینه پذیرایی دارد، از بهترین هتل‌های اصفهان به‌حساب می‌آید. معماری هتل همراه تزئینات و رنگ‌ها با دقت زیادی انتخاب شده است تا احساس خوشایندی از اقامت در این هتل به میهمانان عزیز ارائه دهد.

شهر اصفهان یکی از شهرهای گردشگری ایران است و هر ساله بیش از هزاران گردشگر ایرانی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند. شهر تاریخی و زیبای اصفهان از سال 1050 تا سال 1722 رونق گرفت؛ به‌خصوص در قرن های 16 و 17 و با سلطنت صفویه که در زمان پادشاهی شاه عباس بزرگ پایتخت ایران شد. امروزه نیز این شهر شکوه گذشته خود را حفظ کرده است.

شهر اصفهان به‌خاطر معماری، بلوارهای بزرگ‌، پل‌های سرپوشیده، کاخ‌ها و مساجد کاشی کاری شده و مناره‌ها شهرت دارد. میدان نقش جهان در اصفهان یکی از بزرگ‌ترین میادین شهرهای جهان شناخته می‌شود؛ یونسکو آن را به عنوان میراث جهانی تعیین کرده است. این شهر زیبا هتل‌های فراوانی دارد. یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های اصفهان، هتل شیخ بهایی اصفهان است. برای شناخت بیشتر شما از این هتل ما همه خصوصیات آن را یک جا برای شما خواهیم گفت و به بررسی آن خواهیم پرداخت.

هتل شیخ بهایی اصفهان

در محله خیابان چهار باغ معروف که یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان است و قدمت آن به 400 سال پیش باز می‌گردد، یک هتل سه ستاره برتر به نام بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی شیخ بهایی وجود دارد. به همین دلیل است که مسافران به‌راحتی می‌توانند به بسیاری از جاذبه‌های اصلی اصفهان مانند میدان نقش جهان، عالی قاپو، مسجد امام و سی و سه پل برسند. هتل شیخ بهایی از بهترین هتلهای اصفهان شامل 52 اتاق است که همگی مبله و مجهز به امکانات مدرن و پیشرفته هستند. هتل شیخ بهایی به‌دلیل خدمات بسیار خوبی که در زمینه پذیرایی دارد، از بهترین هتل‌های اصفهان به‌حساب می‌آید. معماری هتل همراه تزئینات و رنگ‌ها با دقت زیادی انتخاب شده است تا احساس خوشایندی از اقامت در این هتل به میهمانان عزیز ارائه دهد.


هتل شیخ بهایی اصفهان (2)

 

کارکنان چند زبانه (فارسی، انگلیسی، عربی و...) و با تجربه هتل با تلاش خود بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهند. فضای گرم هتل گزینه‌ای برای احساس آرامش و راحتی است. 30 اتاق در هتل شیخ بهایی اصفهان وجود دارد. انواع اتاق‌ها یک نفره، دو نفره یا سه تخته هستند. همچنین سوئیت‌های ماه‌عسل نیز در هتل شیخ بهایی طراحی شده است. هر اتاق یک گاوصندوق اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و یخچال دارد. دستگاه‌های سازنده چای و قهوه و کنترل آب‌وهوا نیز در این اتاق‌ها دیده می‌شود.

در هر اتاق دوش و سشوار نیز وجود دارد. صبحانه تازه را هر روز در رستوران میل کنید. خانواده را به ناهار در رستوران پشت‌بام هتل سه ستاره شیخ بهایی اصفهان ببرید. در اینجا عاشق غذاهای بین‌المللی و ایرانی خواهید شد.

امکانات عمومی

امکانات هتل همچنین شامل اتاق نماز، آسانسور، صندوق امانات و حراست 24 ساعته است. پارکینگ رایگان برای مهمانان هتل یکی از مزایای آن به‌حساب می‌آید. هتل شیخ بهایی اتاق کنفرانس نیز دارد؛ شما می‌توانید جلسات کاری خود را در این اتاق برگزار کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن دوستان خود آن‌ها را به کافی‌شاپ هتل شیخ بهایی دعوت کنید. اقات خوبی را با سایر دوستان‌تان سپری کرده و از قهوه و خوراکی‌های دیگر این کافی‌شاپ لذت ببرید.

فاصله هتل شیخ بهایی با اماکن گردشگری شهر اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان فقط یک کیلومتر با مرکز شهر اصفهان فاصله دارد. اول از همه هتل شیخ بهایی اصفهان در کم‌تر از دو کیلومتری کلیسای جامع وانک و پل سی و سه پل واقع شده است که هر دوی این‌ مکان‌ها جزء معروف‌ترین مکان‌های گردشگری اصفهان محسوب می‌شود. همچنین هتل شیخ بهایی با مسجد امام نیز فاصله بسیار کمی دارد؛ افراد زیادی علاقه‌مند به بازدید از این مسجد هستند.


هتل شیخ بهایی اصفهان (3)

 

اقامت در این هتل برای افرادی که به فاصله فرودگاه تا محل اقامت اهمیت می‌دهند، ایده‌ای مناسب خواهد بود؛ زیرا از این هتل تا فرودگاه فقط نیم ساعت راه است. یکی از دلایل معروف بودن این هتل نزدیکی آن به زاینده روز است. گردشگران خیلی دوست دارند نزدیکی رودخانه بزرگ زاینده رود باشند و از دیدن خروش این رود لذت ببرند. در مرکز شهر پل‌های بزرگی از جمله شهرستان، خواجو، سی و سه پل وجود دارد که همگی بسیار معروف هستند. هنگامی که هم آرامش می‌خواهید و هم دسترسی آسان به مناظر توریستی اصفهان، این هتل برای شما مناسب است.

همان‌طورکه ابتدا نیز گفتیم هتل شیخ بهایی یکی از هتل‌های پنج ستاره اصفهان است؛ هتل شیخ بهایی بسیار مجهز و آرام بوده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. با اقامت در این هتل بدون هیچ دغدغه‌ای استراحت کنید و آماده یک روز پر ماجرا و گشت‌وگذار در این شهر تاریخی باشید. اگر تجربه‌ اقامت در این هتل را داشته‌‌اید تجربیات و خاطرات خود را با ما و دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید تا ما هم از تجریبات شما استفاده کنیم! شما می‌توانید برای رزرو اتاق‌های هتل شیخ بهایی اصفهان به سایت‌های معتبری مانند علی بابا مراجعه کنید تا بتوانید اتاق‌های این هتل را همراه با عکس و نظرات کاربران بررسی کرده و برای رزرو آن تصمیم نهایی را بگیرید.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.