محصولات سینمای ایران را می توان از مهم ترین ابزارهایی دانست که می تواند اوقات فراغت مردم را تکمیل نماید . آثار این سینما روز به روز بیشتر با فرهنگ و زندگی مردم گره می خورد و به هیمن سبب است که قشر بسیار زیادی از مردم به دنبال دانلود این فیلم ها و تولیدات هستند . این موضوع سبب شده تا میزان سرچ و دانلود آثار مطرح این روز ها در فضای وب رشد چشم گیری داشته باشد.

نقد و بررسی + دانلود فیلم و سریال دوبله زیرنویس فارسی چسبیده

این روز ها نمی توان از تاثیر سینما بر زندگی عامه مردم غافل شد. تقریباً هیچ شخصی را نمی توان در جامعه یافت که در طول سال سریالی را دنبال نکند و یا متمایل به تماشای فیلمی نباشد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم فیلم و سریال را بخش جدایی ناپذیر زندگی خود بدانند. بدین جهت است که مردم همواره به دنبال فیلم جدید در ژانر دلخواه خود هستند تا بتوانند اوقات فراغتشان را با آن تکمیل نمایند. ظهور اینترنت عاملی بود که سبب شد تا دسترسی مخاطبان به این خواسته بسیار ساده تر باشد. به گونه ای که این روز ها تنها با یک کلیک می توان به فیلم دلخواه دسترسی پیدا کرد.

متناسب با این موضوع ، رسانه های مختلفی هم تشکیل شده اند تا بتوانند نیاز مردم را برطرف سازند. نقاط ضعف این رسانه ها باعث شده تا بیشتر آنها نتوانند تمام نیازهای مخاطبان را پوشش دهند. بیشتر رسانه ها حداقل در یک مورد دارای مشکلات ساختاری و یا عملکردی هستند که باعث می شود تا پاسخگوی نیاز بخشی از مردم نباشد. ما در ادامه محبوب ترین ژانر و حوزه های فیلم دلخواه ایرانیان را برای شما شرح داده ایم و مشکلات رایج آن را هم خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

 

فیلم های هندی دسته ای دیگر از تولیدات سینمایی هستند که در ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارند. این دسته از تولیدات در چند دهه ی گذشته مدام توسط صدا و سیما بازپخش شده اند. همین مورد عواملی بوده تا مخاطبان ایرانی نسبت به آن عادت کنند. از طرفی دیگر این دسته از تولیدات بیشترین سازگاری را با فرهنگ مخاطب ایرانی دارند. همین مورد باعث شده تا مردم به سادگی با آنها انس بگیرند. البته باید این موضوع را خاطر نشان کرد که هر ساله تعداد بسیار زیادی فیلم در سینمای هندوستان تولید می شود.

وجود این حجم از فیلم باعث شده تا جمع آوری آن ها در یک رسانه ای واحد اندکی دشوار باشد. مووی لند این دشواری را تا حد زیادی طی کرده چرا که دسته ای ویژه برای فیلم هندی ایجاد نموده است. این دسته دارای آرشیو عظمیی از انواع فیلم هندی است که بر اساس مولفه های مختلفی دسته بندی شده اند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از عاشقان بالیوود، مووی لند را به عنوان مرجع مناسبی برای فیلم هندی بشناسند

 

6666

 

دانلود قبله عالم یک سریال جذاب کمدی با ترافیک نیم بها

سریال قبله عالم جدید ترین اثری می باشد که حامد محمدی آن را تولید کرده است. او علاوه بر کارگردانی، نویسندگی را هم بر عهده گرفته و لذا انتظار می رود که این سریال دقیقا مطابق با چهارچوب کار های قبلی او باشد. البته با توجه به سابقه ای که این کارگردان دارد ، انتظار می رود این سریال هم به موفقیت مناسبی برسد . البته وجود کارگردان تنها  عاملی نیست که می تواند شانس موفقیت این اثر را افزایش دهد . حضور بازیگرانی همچون حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی و... هم مزیت دیگری است که آن را بیش از پیش جذاب نموده است. افزون بر تمام این موارد، داستان زیبای این اثر هم عامل دیگری بوده که مخاطبان را بیش از پیش مشتاق کرده است. داستان سریال قبله عالم در رابطه با  زندگی ناصرالدین شاه قاجار است. او به عنوان یکی از معروف ترین پادشاهان ایران شناخته می شود که دوره حکمرانی طولانی و جنجالی داشت اما با این وجود آثار کمی در مورد آن ساخته شده است. در خلاصه این اثر آمده که ناصرالدین شاه به دنبال اکسیر جاودانگی است و طبیب دربار هم موفق می شود که آن را بسازد . اما با نوشیدن آن مشکلات و اتفاقاتی رخ می دهد که داستان را بیش از پیش جذاب می کند . این فیلمنامه در کنار دو مزیت دیگر، سریال قبله عالم را به یکی از مورد انتظار ترین آثار شبکه نمایش خانگی تبدیل کرده است. اگر شما هم تمایل دارید تا این اثر را تماشا کنید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال قبله عالم اقدام فرمایید

 

7777

 

دانلود سریال خاتون با ترافیک نیم بها

اگر جزو عاشقان سینما باشید، بدون شک تا به این لحظه خبرهایی در رابطه با سریال خاتون شنیده اید. این سریال را می توان از جدیدترین تولیدات تینا پاکروان دانست. او در این اثر هر سه رکن اساسی تولید یعنی کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی را برعهده گرفته است. همین مورد سبب شده تا اثر مذکور تماماً در خط فکری او پیش برود. اگرچه او در آخرین کار خود نتوانست به موفقیت برسد اما نکات قوتی که در این اثرر وجود دارد ، مخاطبان و منتقدان را امیدوار کرده است. داستان عالی و بکر یکی از مهمترین مزیت هایی است که در این اثر به چشم می خورد. داستان این سریال در رابطه با زنی در حوالی سال 1320 است . زندگی او مانند تمام زنان تاریخ ایران با سختی ها و مشکلات مختلفی گره خورده است که هر کدام از آنها برای جامعه امروز آشنایی دارد . افزون بر این دورانی که این اثر در آن روایت می شود، همزمان با اشغال ایران توسط متفقین است و همین مورد سبب می شود تا زندگی شخصیت اصلی با تحولات مختلفی همراه باشد.

مازاد بر داستان تازه، حضور بازیگران توانا در این سریال باعث شده تا مخاطبان بیش از پیش نسبت به آن امیدوار باشند.اشکان خطیبی , بابک کریمی , بهناز جعفری , بیژن امکانیان , پژمان بازغی , رویا نونهالی , ستاره اسکندری , ستاره پسیانی , سروش صحت , شبنم مقدمی , غزل شاکری , مهران غفوریان , نگار جواهریان , هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ،  مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ،  ،مهتاب ثروتی ، محمد رضا شریفی نیا ، صالح میرزاآقایی ، بانیپال شومون ، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی،  علیرضا مهران و… از جمله افرادی هستند که  در این  سریال به ایفای نقش پرداخته اند. ناگفته نماند که  قرار است نگار جواهریان در نقش اصلی این سریال حضور یابد .  این موضوع در کنار حضور مهران مدیری در نقش مکمل باعث شده تا مخاطبان مشتاق تماشای آن باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید از رسانه ی مووی لند اقدام به دانلود سریال خاتون نمایید.

 

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم و بررسی آن

سریال می خواهم زنده بمانم از سریال ای جذابی است که مزیت های فراوانی دارد و همین هم آن را برای مخاطبان ایرانی جذاب کرده است . از داستان عاشقانه گر فته تا بازیگران بی نظیر و البته کارگردان با تجربه که همه با هم سبب می شوند تا این اثر بیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد . داستان این اثر در رابطه با ماجرا های عاشقانه ای است که در دهه ی60 رخ می دهد و می تواند به خوبی حال و هوای نوستالژی آن دوران را برای نسل امروز زنده سازد . از طرفی دیگر بازیگران توانایی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی فر و.... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و همین مورد سبب شده تا این فیلم بیش از پیش جذاب باشد . نقطه قوت دیگری که در این اثر دیده می شود،کارگردان توانای آن یعنی شهرام شاه حسینی است که تا کنون چندین اثر موفق را کارگردانی کرده است . مجموع این موارد موجب شده تا قشر زیادی  از مردم، مشتاق تماشای این سریال باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید با مراجعه به سایت مووی لند نسبت به دانلود سریال می خوام زنده بمانم، اقدام کنید

 

دانلود سریال ملکه ی گدایان به صورت قانونی

سریال ملکه ی گدایان از دیگر سریال هایی است که می تواند به سادگی شما را پای نمایشگر هایتان میخکوب کند . این سریال سعی داشته تا نقاط قوت سریال های قبلی را در خودی جای دهد و به همین جهت توانسته تا این لحظه یکی از بهترین سریال ها در شبکه ی نمایش خانگی باشد . داستان این اثر در رابطه با یک شیمیدان ایرانی است که در آلمان زندگی می کند . او سالهاست که از ایران رفته و دیگر برنگشته است . اما به صورت اتفاقی در آلمان با دختری ایرانی آشنا می شود و قصد دارد با او ازدواج کند . اما در همین حین خبر می رسد که پدرش در بستر مرگ است . حال او تصمیم می گیرد که برای آخرین بار به ایران برگردد تا با پدرش دیدار کند . اما در حین برگشت مشکلاتی ایجاد می شود که باعث بروز اتفاقات عجیب در داستان می شود . افزون بر این داستان زیبا، حضور بازیگران توانایی همچون رویا نو نهالی، باران کوثری و... سبب شده تا این اثر جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد. مجموع این موارد دست به دست هم داده اند و این سریال را به یکی از موفق ترین سریال های فعلی در شبکه ی نمایش خانگی بدل کرده اند . اگر شما هم تمایل دارید تا به تماشای این سریال موفق بنشینید،می توانید هم اکنون وارد رسانه ی مووی لند شده و نسبت به دانلود سریال ملکه گدایان به صورت قانونی اقدام فرمایید .

 

888

 

دانلود سریال قورباغه

 

محصولات سینمای ایران را می توان از مهم ترین ابزارهایی دانست که می تواند اوقات فراغت مردم را تکمیل نماید . آثار این سینما روز به روز بیشتر با فرهنگ و زندگی مردم گره می خورد و به هیمن سبب است که قشر بسیار زیادی از مردم به دنبال دانلود این فیلم ها و تولیدات هستند . این موضوع سبب شده تا میزان سرچ و دانلود آثار مطرح این روز ها در فضای وب رشد چشم گیری داشته باشد. برای مثال این روز ها میزان دنلود سریال موچین ، دانلود سریال آقازاده، دانلود سریال قورباغه و امثال آن به حداکثر میزان خود رسیده است . این آثار را می توان جزو معروف ترین و البته پربیننده­ترین تولیدات سینمایی این روز ها دانست که طرفداران بسیار زیادی هم دارند . اگر شما هم جزو افرادی هستید  که به دنبال دانلود این آثار هستید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم مروری بر روی این آثار داشته باشیم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.