قرعه کشی اینستاگرام می تواند بهترین روش برای جذب مخاطب پیج باشد. اینستاگرام، بی تردید یکی از نرم افزارهای محبوب در بین جوانان ایرانی می باشد . در کنار مقوله سرگرمی تعداد قابل توجهی از مخاطبین این شبکه اجتماعی ، از این ابزار جهت کسب درآمد بواسطه ارائه خدمات و فروش محصولات خود استفاده می کنند .

قرعه کشی اینستاگرام می تواند بهترین روش برای جذب مخاطب پیج باشد. اینستاگرام، بی تردید یکی از نرم افزارهای محبوب در بین جوانان ایرانی می باشد . در کنار مقوله سرگرمی تعداد قابل توجهی از مخاطبین این شبکه اجتماعی ، از این ابزار جهت کسب درآمد بواسطه ارائه خدمات و فروش محصولات خود استفاده می کنند .

بی شک تعداد دنبال کننده های پیج و میزان تعامل کاربران با صفحه مورد نظر میتواند تاثیر چشمگیری در موفقیت کسب و کار مد نظر داشته باشد . برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی می تواند یک راهکار مناسب جهت دستیابی به این هدف باشد . در ادامه با معرفی برنامه قرعه کشی اینستاگرام با ما همراه باشید.

برای برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی موفق، یک نرم افزار مناسب می تواند بسیار کار گشا باشد. وقتی تعداد لایک ها یا کامنت های پست مسابقه زیاد باشد، یا اینکه از ترکیبی از قواعد را برای برگزاری یک رقابت بین دنبال کننده های پیج تان در نظر گرفته اید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از جامع ترین نرم افزار های موجود در این حوزه آشنا نماییم . گروه نرم افزاری اوجاسافت با بیش از 10 سال سابقه در حوزه طراحی وب سایت و تولید نرم افزار های سفارشی ، به تازگی نرم افزاری پیاده سازی کرده است که به مدیران پیج اینستاگرامی در برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی موفق کمک میکند .

قرعه کشی کامنت

این نوع از مسابقه ، یکی از محبوب ترین نوع مسابقات می باشد . در این مسابقه مدیر صفحه اینستاگرامی از دنبال کنندگان خود می خواهد تا زیر پست مسابقه یا چند پست آخر صفحه اینستاگرامی ، نظرات خود را درج نمایند . منشن کردن دوستان ، یکی از راه هایی است که برای دیده شدن بیشتر در این نوع مسابقه ها مرسوم است . در این روش تعیین می شود که کاربر باید حداقل یک تعداد از دوستان خود را منشن نماید .

قرعه کشی بر اساس لایک

در این نوع از مسابقه از کاربران خواسته می شود تا پست مسابقه را لایک نمایند . برخی از مدیران پیج نیز برای اینکه تعامل بیشتری در صفحه ایجاد نمایند ، اعلام می کنند که قرعه کشی میان کسانی برگزار می شود که برای مثال ، 10 پست آخر را لایک کرده باشند . این مقدار بسته نظر شما قابل تغییر می باشد.

بررسی فالوور بودن برنده

معمولا تعداد زیاد فالوور ها ، هزینه شما را برای استخراج آن و اعمال این شرط، برای تک تک شرکت کنندگان افزایش می دهد . لذا در سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت ، این امکان قرار داده شده تا با تیک گزینه "برنده می بایست پیج مسابقه را فالو داشته باشد " خیالتان از بابت استعلام این موضوع راحت باشد .

محاسبه بیشترین منشن یا تگ

یکی دیگر از قابیت هایی که توسط سامانه قرعه کشی اوجاسافت انجام می شود ، محاسبه افرادی است که بیشترین منشن را داشته اند . این افراد هم در قالب فایل اکسل و هم در قالب نمایش گرافیکی به شما نمایش داده می شود تا بتوانید به دنبال کنند گان خود نتیجه کار را در قالب پست یا استوری نمایش دهید .

اپلیکیشن اندروید قرعه کشی اینستاگرام

یکی از روش های نصب اپلیکیشن اندروید ، که به صورت مستقیم در وب سایت در دسترس می باشد . کافی است ، بر روی دکمه دانلود اپلیکیشن اندروید کلیک نموده و سپس اقدام به نصب آن نمایید.

 

7

 

در صورتی که در نصب برنامه به روش بالا ناموفق بودید ، می توانید مروگر chrome تلفن همراه خود را باز نموده ، پس از وارد نمودن آدرس وب سایت ، روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Add to Home Screen را انتخاب نمایید . اپلیکیشن مورد نظر بر روی گوشی شما نصب می شود .

اپلیکیشن IOS قرعه کشی اینستاگرام

برای نصب اپلیکیشن IOS قرعه کشی اینستاگرام ، در مرورگر Safari بر روی گزینه Share کلیک کرده و سپس دکمه Add To Home Screen را کلیک نمایید .

 

3

 

اپلیکیشن ویندوز قرعه کشی اینستاگرام

پس از آنکه سایت را در مروگر Chrome یا Edge بار گزاری نمودید ،در نوار آدرس بر روی دکمه Install کلیک نمایید . برنامه در قسمت app های مرورگر شما ،chrome:apps، نصب میگردد و در صفحه دسکتاپ و حتی از طریق منوی استارت هم در دسترس می باشد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.