جی پلاس، همان طور که می‌دانید دکوراسیون داخلی شامل انتخاب و چیدمان وسایل منزل، اجرای تزئینات و استفاده از امکاناتی از قبیل ایجاد امنیت در ساختمان است. خدمات دکوراسیون داخلی علاوه بر آراستن فضا و ایجاد زیبایی بصری در زمینه هوشمند سازی و ایجاد امنیت در ساختمان‌ها هم استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود به دنیای مدرن، تمایل و علاقه افراد به دکوراسیون داخلی و ایجاد فضایی مدرن و هوشمند افزایش یافته است. افزایش امنیت و هوشمند سازی فضای داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری، صنعتی و غیره از جمله مواردی است که در دنیای مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

3

 

دکوراسیون داخلی

از جمله راه‌های هوشمندسازی و افزایش سطح امنیت ساختمان‌ها می‌توان به استفاده از درب ضد سرقت و دزدگیر ساختمان اشاره کرد. اجرای هر یک از این موارد در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها نیاز به تخصص و آگاهی بالایی دارد که توسط گروه‌های متخصص در زمینه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی انجام می‌شود.

شرکت های هوشمندسازی ساختمان در شیراز ، اهواز ، بوشهر و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

تجهیزات روشنایی و نورپردازی، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم امنیت ساختمان، کنترل و پخش موزیک و تجهیزات الکترونیکی مانند کرکره برقی، پرده برقی در سایبان‌ها و سقف‌های متحرک، سیستم آبیاری و تجهیزات کنترل استخر و جکوزی از جمله مواردی است که در ساختمان‌های مدرن هوشمند سازی می‌شوند. استفاده از دزدگیر ساختمان در محل ورودی و درب آپارتمان به همراه سنسورهای دما، نور و حرکت می‌تواند به سادگی میزان امنیت ساختمان‌ها را بالا ببرد.

مزیت‌های هوشمند سازی

هوشمند سازی ساختمان‌ها دارای مزیت‌های بسیاری از جمله افزایش ایمنی، لوکس بودن، نصب آسان، کنترل از راه دور و بهینه سازی مصرف انرژی است. لازم به ذکر است که میزان مصرف برق با هوشمند سازی تجهیزات مختلف در ساختمان‌ها کاهش می‌یابد. این سیستم‌ها به مرور زمان قابل ارتقا بوده و حتی در ساختمان‌های قدیمی قابل اجرا هستند. همچنین در کنترل آن‌ها می‌توان از روش‌های مختلفی چون ریموت، تبلت، تاچ اسکرین، موبایل و کلید هوشمند استفاده کرد.

2

دکوراسیون داخلی

اهمیت امنیت ساختمان در دکوراسیون داخلی

علاوه بر هوشمند سازی، افزایش امنیت ساختمان از دیگر مواردی است که می‌تواند به افزایش کیفیت زندگی در یک ساختمان کمک کند. درب ضد سرقت از جمله درهایی است که در مقابل ضربه، برش، دستکاری قفل و غیره مقاوم بوده و امنیت کاملی برای ساختمان در برابر ورود سارقین ایجاد می‌کند. این درب‌ها بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و دارای چند قفل مخفی است که دسترسی و ورود به منزل را غیر ممکن می‌کند. این درب‌ها عایق رطوبت، حرارت، سرما و صوت بوده و در برابر مواد شیمیایی از جمله اسید مقاوم هستند. جنس و ضخامت چهارچوب، لولا، بدنه و قفل‌ها از فولاد بوده و کاملاً مقاوم است. این درب‌ها برای ایجاد امنیت بیشتر مجهز به زنگ، قفل شب بند و دوربین چشمی هستند. لیست فروشگاه های درب ضد سرقت در شیراز ، اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

دزدگیر ساختمان از دیگر مواردی است که می‌تواند به حفظ امنیت و آرامش ساکنین کمک بسیاری کند. دزدگیرها دارای سنسورهایی هستند که به ضربه، گرما، حرکت و حرارت واکنش نشان می‌دهند و به کمک آن‌ها می‌توان بر وضعیت امنیت ساختمان‌ها نظارت کرد. دزدگیر ساختمان با آژیر و آلارم شروع به هشدار دادن می‌کند. انتخاب دزدگیر مناسب برای ساختمان‌ها به متراژ فضا و کاربرد آن بستگی دارد. دزدگیرها علاوه بر ساختمان‌های مسکونی در اماکن اداری، صنعتی و غیره هم برای افزایش ایمنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سیستم‌ها به دوربین‌های مداربسته متصل شده و امنیت بیشتری را به وجود می‌آورند. برخی از دزدگیرها در صورت وجود خطر آلارم می‌دهند و برخی دیگر با شماره تماس‌های اضطراری ذخیره شده در حافظه تماس می‌گیرند. در هوشمند سازی ساختمان‌ها از سنسورهای مختلفی از جمله سنسور تشخیص حرکت، سنسور مگنت برای کنترل باز و بسته شدن در و پنجره‌ها، سنسور لرزشی برای کنترل شکستن شیشه‌ها، دتکتور دود برای تشخیص آتش سوزی، سنسور تشخیص گاز شهری برای تشخیص نشت گاز، سنسور لیزری و سنسور ماکروویو برای کنترل حرکت به منظور افزایش امنیت آن‌ها استفاده می‌شود. معرفی شرکت های نصب دزدگیر ساختمان در شیراز و سایر شهرهای ایران در سایت پ جو.

1

دکوراسیون داخلی

معرفی سایت پی جو

همان طور که گفته شد هوشمند سازی سبب ایجاد تغییر بسیار بزرگی در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها می‌شود. به کمک این کار امکانات بسیاری به ساختمان اضافه می‌شود و فضایی لوکس و مدرن به وجود می‌آید. به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها بهتر است این کار توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه انجام شود.

اگر تجربه و آگاهی کافی در تغییر دکوراسیون داخلی، هوشمند سازی و افزایش امنیت ساختمان‌ها ندارید، سایت پی جو یکی از مراجع معرفی کننده خدمات دکوراسیون در شهرهای مختلف است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای انتخاب بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی در حوزه امنیت ساختمان می‌توانید به این سامانه اینترنتی مراجعه نمایید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.