آیا تاکنون نام گیفت کارت به گوشتان خورده است؟ از کاربردهایش اطلاع دارید؟ گیفت کارت درواقع یک کارت فیزیکی است که با خرید آن یک اعتبار مجازی به حساب خریدار داده می‌شود.

این کارت­ها دارای یک کد هستند که با وارد کردن آن، به اندازه مبلغی که برای خرید آن پرداخت کرده­اید، حساب شما شارژ می­شود. این شارژ به شما این امکان را می­دهد تا از اپ‌استورهای مختلفی اپلیکیشن­ و یا خدمات الکترونیک دریافت کنید.

معمولاً گیفت کارت برای هدیه دادن استفاده می­شود و قابلیت انتقال را ندارد، زیرا برای هر کمپانی یک کارت مخصوص به خودش وجود دارد. برای مثال گیفت کارت آمازون، تنها برای سایت آمازون استفاده می­شود و گیفت کارت آیتونز برای فروشگاه اپل.

در این مقاله قصد داریم با گیفت کارت اپل و کاربردهای آن آشنا شویم.

 

 

 

 

آشنایی با انواع گیفت کارت

همانطور که گفته شد، هر فروشگاه یک گیفت کارت مخصوص به خودش دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. گیفت کارت گوگل پلی
  2. گیفت کارت آمازون
  3. گیفت کارت ایکس باکس
  4. گیفت کارت پلی استیشن
  5. گیفت کارت گلد ایکس باکس
  6. گیفت کارت استیم والت
  7. گیفت کارت پابجی موبایل
  8. گیفت کارت اکانت پریمیوم رادیو جوان
  9. گیفت کارت اسپاتیفای
  10. گیفت کارت اسکایپ
  11. گیفت کارت نتفلیکس
  12. و ...

3

معرفی گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یا itunes gift card از محبوب‌ترین گیفت کارت ­های دنیای امروز است که در اپ استور آیتونز، آی بوک استور، مک آپ استور استفاده می­شود و روی دستگاه­هایی مثل آیفون، آیپد، آیپاد و مک کارایی دارد.

گیفت کارت اپل در مقادیر ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری ‌و در برخی موارد بیش از ۵۰۰ دلار هم به فروش می­رسد.

از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گیفت کارت­ های آیتونز، می­توان به نوع آمریکایی آن اشاره کرد که حتی در کشورهایی مثل کانادا، انگلستان، استرالیا، و گاهی در ایران خریداری و شارژ می­شود.

با خرید گیفت کارت اورجینال آیتونز این امکان را دارید تا به بهترین خدمات الکترونیکی نظیر کتاب، بازی، فیلم، موزیک، برنامه و ... دسترسی داشته باشید.

این گیفت کارت­ ها به دو صورت فیزیکی و الکترونیکی توسط شرکت اپل ارائه می­شوند که در هر دو صورت باید هنگام خرید، حواستان را جمع کنید؛ زیرا گیفت کارت­ های خریداری شده با کردیت کارت­های دزدی در ایران زیاد شده که در صورت استفاده از آنها، شرکت اپل اکانت شما را بلاک می­کند!

چطور گیفت کارت اپل را فعال کنیم؟

گیفت کارت اپل مثل هر گیفت کارت دیگری، به‌صورت یک کد ارائه می‌شود که پس از وارد کردن این کد، اپل ایدی به میزان همان مبلغ روی کارت، شارژ می­شود و کاربر قادر است به اندازه همان مبلغ خرید و یا پرداخت درون‌برنامه­ای داشته باشد.

به چه صورت؟ به‌ این صورت که باید بعد از خرید آنی گیفت کارت و دریافت کد 16 رقمی آن، در برنامۀ اپ استور گزینۀ redeem را بزنید و کد گیفت کارت را وارد کنید. در ادامه مجدداً گزینۀ redeem را بزنید تا مبلغ گیفت کارت به اعتبار اکانت شما اضافه شود. نکته اینجاست که به هنگام وارد کردن کد، مراقب باشید تا کشوری که هنگام ساخت اپل ایدی وارد کردید، با کشور گیفت کارت یکسان باشد.

 

 

 

1

از کجا گیفت کارت اپل بخریم؟

اگر با خواندن این مقاله تصمیم به خرید گیفت کارت اپل، آمازون و یا هر نوع گیفت کارت دیگری گرفته­اید، کافیست در گوگل سرچ کنید. مطمئناً صدها سایت برای خرید به شما پیشنهاد می­شود، اما پیشنهاد ما به شما موبوگیفت است. چرا؟

  • دارای ای‌نماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارائه انواع گیفت کارت اورجینال با اسکن معتبر
  • ارائه بهترین قیمت گیفت کارت با توجه به نرخ ارز به‌صورت تضمینی
  • احراز هویت سریع، آسان با پرداخت آنلاین و تحویل آنی گیفت کارت
  • اعطای امتیاز با هر خرید و تبدیل آن به کد تخفیف ویژه برای کاربران
  • دارای سابقه‌ای طولانی در زمینۀ فروش انواع گیفت کارت اصل

بنابراین با توجه به تمام موارد بالا می­توانید با ورود به سایت موبوگیفت تجربۀ یک خرید امن را داشته باشید و به دوستان خودتان نیز معرفی‌اش کنید. برای خرید گیفت کارت آیتونز یا هر گیفت کارت دیگری فقط کافی است سری به وب‌سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com بزنید و از خرید گیفت کارت با تحویل فوری لذت ببرید!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.