جی پلاس، سفر در ایام نوروز و تعطیلات یک ایده عالی برای ریکاوری و استراحت است. یکی از مقصدهایی که همیشه استقبال خوبی از آن می‌شود و هر سال مسافر بیشتری را در خود جای می‌دهد، شهر تفریحی آنتالیا است. از محبوبیت این شهر ساحلی می‌توان به تفریحات مختلف، جاذبه‌های گردشگری، هتل‌های لوکس، سواحل کم‌نظیر و... اشاره کرد. ازهمین‌رو تور آنتالیا، تور ترکیه آنتالیا و... از محبوب‌ترین تورهای موجود میان مسافران بوده و هرساله به تعداد مسافران این شهر اضافه می‌شود. قیمت تور آنتالیا در این محبوبیت نقش زیادی داشته است.

آفر تور آنتالیا

یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفری کم خرج به آنتالیا آفر تورهای آنتالیا است. بیشتر آفرها در فصل‌های کم مسافر و سرد سال ارائه می‌شود. البته درنظر داشته باشید که ارائه آفر برای تور آنتالیا کاملا به آژانس بستگی دارد و ممکن است در ایام پرگردشگر تعطیلات و... نیز ارائه شود. اگر قصد مسافرت با این آفرها را دارید، همیشه باید آماده باشید تا زمانی که آفرها ارائه شدند، بتوانید آن‌ها را تهیه کنید.

انواع تورهای آنتالیا

تور ترکیه آنتالیا به‌صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود؛ اما تور هوایی میان ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد. مدت زمان پرواز از تهران تا آنتالیا معمولا سه ساعت زمان می‌برد؛ ولی باید توجه داشته باشید که در کدام فرودگاه‌های آنتالیا پیاده می‌شود. اگر در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا پیاده شوید، فقط 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارید. درصورتی‌که هواپیمای شما در فرودگاه اسپارتا بنشیند، 140 کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارید. باید دوباره سوار هواپیما یا اتوبوس شوید که این کار شما را کمی خسته می‌کند.

تور زمینی یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای سفر به آنتالیا است. تور زمینی طرفداران کم‌تری نسبت به تورهای هوایی دارد. مدت زمان مسافرت تا آنتالیا معمولا 9 ساعت است؛ ولی مزیت این تور نسبت به تور هوایی این است که شما را در شهر آنتالیا پیاده می‌کند و دیگر نیازی به پیاده شدن و دوباره سوار شدن ندارد!

02

سواحل آنتالیا

ساحل لارا

سواحل آنتالیا یکی از مهم‌ترین عوامل جذب توریست و مسافر در این کشور است. ساحل لارا یکی از محبوب‌ترین سواحل میان مسافران بوده و بهترین هتل‌های این شهر در این منطقه وجود دارد. ساحل لارا ساحلی ماسه‌ای بوده که در قسمت شرقی شهر آنتالیا قرار گرفته است. این ساحل با 450 هکتار زمین شامل باشگاه‌های ساحلی، رستوران‌ها، کلاب‌ها، کافه‌ها و... می‌شود و جزو بهترین سواحل آنتالیا به‌شمار می‌رود.

ساحل کنی آلتی

یکی دیگر از سواحل زیبا و ماسه‌ای شهر آنتالیا ساحل کنی آلتی است. این ساحل برای عکاسی بی‌نظیر بوده و منظره‌ بسیار خاصی دارد. پیوستن کوه، جنگل و دریا در یک نگاه خیلی زیبا بوده و می‌تواند دل هر بینده‌ای را به خود جذب می‌کند. ساحل کنی آلتی فضای زیادی برای استراحت، حمام آفتاب و تفریح دارد. این ساحل دومین ساحل عمومی آنتالیا است. نکته جالب در مورد این ساحل این است که یک پارک آبی وجود دارد که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند. همچنین در ساحل کنی آلتی یک استخر دلفین فعالیت دارد؛ دلفین‌ها در آن درحال هنرنمایی هستند و شما می‌توانید به دیدن هنرنمایی دلفین‌ها بروید. در این ساحل یک ماکت کوچک از کشور ترکیه وجود دارد. می‌توانید مکان‌های گردشگری و جذاب ترکیه و آنتالیا را در آن ببینید و اگر دوست داشتید به آن مکان‌ها بروید و از جاذبه‌های گردشگری ترکیه و آنتالیا استفاده کنید.

ساحل چیرالی آنتالیا

ساحل چیرالی، ساحلی از جنس تاریخ و تمدن است. در این ساحل باقی‌مانده‌های تاریخی از شهر لیسیان وجود دارد. ساحل چیرالی آنتالیا به ساحل الیپشن هم معروف است و یکی از شلوغ‌ترین سواحل آنتالیا محسوب می‌شود. از جذابیت‌های این ساحل می‌توان به ساحل ماسه‌ای سفید، آب زلال و اتاق‌های ساحلی اشاره کرد. همچنین این ساحل به مراکز خرید و هتل‌های عمومی و معروف آنتالیا نزدیک بوده و مکانی مناسب و نزدیک برای استراحت و تفریح است. به‌دلیل آب‌وهوای مناسب شما می‌توانید در این ساحل  شنا کنید.

 

تهیه تور و بلیط

مهم‌ترین عامل خرید تور، قیمت مناسب آن است. با شرایط فعلی کشور قیمت‌ تور آنتالیا به‌طور مداوم تغییر می‌کند. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیدا کردن تورهای ارزان و بهترین تورهای استانبول ترکیه گزینه‌ها را براساس قیمت مرتب‌سازی کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می‌توانید گزینه لحظه آخری را انتخاب و لیستی از تور ترکیه آنتالیا را مشاهده کنید.

سفر همیشه در زندگی نقشی پررنگی را ایفا می‌کند. در این سال‌ها بیشتر مردم دوست دارند سفرهای خارجی را تجربه کنند؛ یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای سفر خارجی، سفر به آنتالیا است. آنتالیا یک شهر توریستی و ساحلی بوده که محبوبیت خاصی میان مردم ایران دارد. قیمت تور آنتالیا به‌صرفه بوده و می‌توانید در ماه‌های سال به این شهر زیبا سفر کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.