غار علیصدر بهشت خاموش ایران زمین که آرام و استوار در گوشه ای از استان همدان پا بر زمین قرص کرده‌است تا آرامشی به روح علاقمندان و بازدید کنندگان هدیه کند، نوروز ۹۹ اولین تعطیلی گردشگری را تجربه می‌کند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر روز پنجشنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز سال آتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

غلامحسین تقوی اظهار کرد: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به‌ علت شیوع این ویروس از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از گردشگران و هم استانی ها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی توریستی شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه های گردشگر پذیر استان همدان است که نوروز ۱۳۹۹ برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدید کننده در آن نخواهد بود.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی ۹ هزار نفر در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۳۵۴ تن جان خود را از دست داده و ۲ هزار و ۹۵۹ نفر بهبودی یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.