به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب عمده مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد و نتیجه مدیریت نامناسب است.
وی افزود: معظم له همواره بر تلاش و اقدام هر چه بیشتر متولیان امر و ارائه راهکارهای لازم از سوی کارشناسان اقتصادی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم و آشفتگی بازار تأکید دارند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: حساسیت دشمنان در زمینه موضوع دفاعی ایران افزایش یافته و سران برخی کشورهای اروپایی نیز در مذاکرات جدید با ایران خواستار بحث در مورد دستاوردهای نظامی کشور شدند.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر ممنوع کردن مذاکره در مورد مسائل نظامی و دفاعی توصیه ها و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.
وی 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را یادآور شد و ابراز داشت: این افراد پس از تحمل سختی های متعدد در زندان های رژیم بعث عراق سرافرازانه و با استقبال چشمگیر مردم و مسئولان اجرایی به کشور بازگشتند.
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: سال 1366 و به دلیل بی کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج تعدادی از ایرانیان و دیگر کشورهای اسلامی در سرزمین وحی به شهادت رسیدند.
وی با تسلیت هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار داشت: آن حضرت برای تبلیغ دین مبین اسلام و احکام الهی شاگردانی را تربیت کرد و فرزندش امام جعفرصادق (ع) نیز این مسیر را ادامه داد.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: نشست سران کشورهای اطراف دریای خزر به تازگی در قزاقستان برگزار و تصمیم های مهمی در آن گرفته شد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین این تصمیم ها بهره برداری یکسان کشورهای اطراف دریای خزر از ذخایر نفت و گاز آن است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.