عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی هفته دولت در شهرستان گچساران افزود: هشت طرح عمرانی و اقتصادی توسط جهاد کشاورزی با اعتباری بیش از 91 میلیاردو 746 میلیون ریال با اشتغالزایی 98 نفر در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی بیان کرد: اجرای سیستم آبیاری نوین در 9 و نیم هکتار با 642 میلیون ریال، کارخانه ذرت خشک کنی چهار هزار تنی با 25 میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی خرما، شیره و تولیدات ارده با ظرفیت 300 تن در سال و هشت میلیارد ریال اعتبار، مجتمع دامداری های سنتی با ظرفیت 285 راس و پنج میلیار ریال اعتبار و تکمیل بخشی از کانال ده جلیل خیرآباد با یک میلیارد و 500 میلیون اعتبار از مهمترین طرح های افتتاحی جهاد کشاورزی گچساران در هفته دولت است.
فرماندار گچساران گفت: گاوداری شیری صنعتی 100 راس با 24 میلیاردو 100 میلیون ریال اعتبار، پرورش بلدرچین صنعتی 32 هزارو 700 قطعه ای با هفت میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار و پرورش شتر مرغ صنعتی 500قطعه ای با 20 میلیارد ریال اعتبار از طرح های آماده کنگ زنی در هفته دولت در این شهرستان است.
رحیمی ابراز کرد: راه روستایی رودبال بطول 3.8 کیلومتر و اعتبار 15 میلیارد ریال، جاده آب توت و انجیر سیاه بطول 6 و نیم کیلومتر و 18 میلیارد ریال اعتبار، پیاده رو سازی حرم بی بی حکیمه تا روستای بی بی حکیمه با پنج میلیارد ریال اعتبار و طرح هادی روستای آب توت با چهار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: سه سیلوی 10 هزار تنی با بیش از 88 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان احداث شده که در هفته دولت به بهره برداری خواد رسید.
فرماندار گچساران گفت: عملیات اجرایی این تعداد سیلو در سال 95 آغاز و در سال جاری به اتمام رسید.
وی افزود: دولت در چند سال گذشته در زمینه زیر ساخت های در این شهرستان اقدامات موثری انجام داده است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.