به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی چهارشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: عزم راسخ مدیریت اجرایی استان در این راستا مصمم است و البته نیازمند حمایت صادقانه و شفاف اصحاب رسانه هستیم.
وی تصریح کرد: قومیت گرایی ها و استخدام های مینی بوسی و قانون گریزی آفت و آسیب جدی در مسیر توسعه همه جانبه کهگیلویه وبویراحمد شده است.
احمدی توسعه، تعالی و شکوفایی استان کهگیلویه وبویراحمد در ابعاد مختلف توسعه ای را فصل مشترک حوزه مدیریت اجرایی و رسانه ها در کنار مشارکت مردمی دانست و تصریح کرد: بدون شک هیچ کسی دلسوز تر از رسانه ها برای تحقق این مهم نیست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اصلاح ساختار اداری و اجرایی در استان و نظم بخشی امور را از راهبردهای اساسی خود دانست و گفت: برای تحقق این مهم نه استاندار و نه رسانه به تنهایی قادر نیستند بلکه باید در کنار هم و با سعه صدر این وضعیت را سامان داد.
وی نقد سازنده و اصلاح گرایانه توسط رسانه ها را ضرورت اساسی برای تغییر وضع موجود و در راستای مسیر توسعه استان دانست و گفت: صادقانه و شجاعانه عملکرد مدیران متخلف در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه استخدام های قومیتی و فله ای را به نقد بکشانید.
وی ابراز داشت: عزم استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای مقابله جدی با موضوع استخدام های مینی بوسی جزم است و تاکنون مهمترین دلیل در عزل سه تن از مدیران کل سابق استان همین امر بوده است.
وی با بیان اینکه رسانه باید همواره استقلال ، عزت و اقتدار خود را حفظ کند و در اجاره برخی افراد، گروه ها و طیف های خاصی نباشد، گفت: بارها با حرص و جوش و برای احقاق حق مردم به ویژه در زمینه استخدام های طایفه ای وارد شدم اما برخی رسانه ها به جای عملکرد ضعیف و تخلف مدیر مربوطه مقابل استاندار موضع می گرفتند.
احمدی افزود: نماینده دولت در استان باید نماینده دولت باشد نه اینکه نماینده غیر دولت باشد و مدیر نباید خودش را پشت غیردولتی ها قایم کند.
وی باتاکید براینکه اصلاح ساختار مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد بایستی صورت گیرد، یادآورشد: مردم آرزوی افتتاح پلی را در یاسوج داشتند و باید تاسف خورد از اینکه این چیزها را می بینیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تلاش می کند مشکلات خبرنگاران این استان را با هماهنگی مجموعه مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی حل کند.
در این آیین بیش از 200 نفر از خبرنگاران، مدیران مسئول روزنامه ها، خبرگزاری ها، نشریات و سایت های محلی در شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.