به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در راستای کنترل وضعیت شهر و برقراری نظم بیشتر، تیم ویژه پیگیر رفع موانع شهری یاسوج متشکل از شهرداری ، دادستانی، پلیس راهور و فرمانداری تشکیل شود.
وی افزود: تاکنون چندین مرتبه وانت بارهای میوه فروش در مسیر ورودی شهر یاسوج توسط نیروهای اجرائیات شهرداری و همکاری پلیس راهور و ماموران نیروی انتظامی از سطح خیابان های این بخش شهر جمع آوری شدند اما هنوز تعداد زیادی از آن ها در ورودی شهر استقرار دارند.
فیلی بیان کرد: بهتر است از تمام توان دستگاه های متولی برای ساماندهی این خودروها استفاده شود.
فرماندار بویراحمد نیز گفت: حدود 40 درصد از این وانت بارها فاقد پلاک هستند.
شاهرخ کناری افزود: استقرار بیش از حد وانت بارهای میوه فروش در مبادی شهر روزانه سبب تصادفات زیادی می شود که علاوه بر آن تاثیری نامطلوبی بر چهره شهر داشته و سبب بی نظمی شده اند.
شهردار یاسوج همچنین گفت: رفع سد معبر از خیابان های یاسوج نیازمند همراهی مردم و رانندگان وانت بارها با شهرداری و سایر دستگاه هاست.
نستهن مقدم ابراز داشت: تاکنون 800 وانت میوه فروش شناسایی شده و هدف اصلی ساماندهی آن ها در محل مشخص است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جامع ترافیک شهر یاسوج، عنوان کرد: تمامی اعضای شورای ترافیک موظف هستند که اطلاعات لازم را در اختیار مشاور این طرح قرار دهند.
فیلی تصریح کرد: سرعت کاه ها در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد استاندارد نیستند.
وی توصیه کرد که در صورت لزوم از سرعت کاه ها استفاده شود با این شرط که با شیب استاندارد و با پیش آگاهی برای مردم نصب شوند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد استفاده از دوربین‌های پایش تصویری در جاده‌های درون شهری استان در راستای کاهش میزان تصادفات و تخلفات رانندگی را ضروری دانست.
وی بیان کرد: دوربین‌های پایش تصویری در ثبت بهتر و سریعتر انواع تخلفات رانندگی و تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی ایفا می‌کنند.
فیلی تصریح کرد: فرهنگ ترافیک باید در راستای کاهش مشکلات در این زمینه توسط رسانه ها، پلیس راهور و متولیان امر در جامعه ارتقا یابد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.