به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجید حیدری فر روز جمعه در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در یاسوج اظهار داشت: رژیم صهونیستی زمانی اندیشه خاورمیانه جدید و از نیل تا فرات را در سر خود می پروراند اما امروز با مقاومت، ایستادگی، پشتیبانی و اتحاد ملت های مسلمان تنها برای ابقای خود دست و پا می زند.
وی چموش بودن، سرکشی و لج بازی را از ویژگی ها وخصوصیات رفتاری رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی ها دانست و گفت: وجود این غده سرطانی در منطقه خاورمیانه یک استراتژی و راهبرد انگلسی و امریکایی بوده است.
حجت الاسلام حیدری فر به سناریوی جدید آمریکایی و اسرائیلی مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس نیز گفت: این اقدام‌ها و دست و پا زدن ها ناشی از شکست‌های سنگین، مفتضحانه و افول هیمنه و قدرت سردمداران آمریکا و اسرائیل در سالیان متمادی در منطقه است.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قدرت و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، گفت: امروز شرق و غرب عالم از ابرقدرتی به نام نظام اسلامی با تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) هراس دارند.
شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می‌آید و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.
قدس شرقی از نظر قطعنامه‌های سازمان ملل اراضی اشغال شده محسوب می‌گردد، اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه‌های بین المللی است.
شورای امنیت سازمان ملل در دسامبر سال میلادی گذشته قطعنامه‌ای تصویب و تاکید کرد که «هیچ تغییری در مرزهای قبل از چهارم ژوئن 1967 از جمله در رابطه با بیت المقدس به رسمیت شناخته نخواهد شد، مگر اینکه طرف‌ها در مذاکرات بر سر آن به توافق برسند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
مردم ولایت مدار، روزه دار، سرافراز و همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد امروز همگام با گام های استوار ملت خروشان ایران اسلامی و رساتر از گذشته فریاد انزجار و بیزاری از ستم ها و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را به گوش همه ملت های آزادی خواه جهان سردادند.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.