امام جمعه تکاب گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان سرسختی مسلمانان در دفاع از ارزش های اسلامی است.
حجت الاسلام عیسی برادری در گفت وگو باخبرنگارایسنامنطقه آذربایجان غربی افزود: حضور میلیونی مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس در ایران وسراسر جهان نشان از سرسختی مسلمانان دردفاع از ارزش های اسلامی است.
امام جمعه تکاب با اشاره به اینکه امام خمینی نقش راهبردی وکلیدی در مبارزه با صهیونیسم را داشت تصریح کرد: ایشان اولین شخصی بود که علم مبارزه بارژیم غاصب صهیونیستی را زمانی که انها درزمان رژیم شاه داخل ایران هم نفوذ کرده بود برپا کرد.
حجت الاسلام برادری با تاکیدبراینکه ریشه بسیاری ازنزاع و درگیری ها درمنطقه و جهان اسلام رژیم صهیونیستی است اظهارکرد: مسلمانان باید بااتحاد و همبستگی خود و حضور در راهپیمایی به دشمن اول خود نشان دهند در دفاع از آرمان ها و قبله اول خود هیچ موقع کوتاه نمی آیند.
وی خاطرنشان کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی( ره) برای دوستان ومسلمانان دنیا پیام همدلی، اتحاد، گرفتن روحیه مضاعف برای مبارزه با دشمنان و احترام به قدس به عنوان قبله اول مسلمانان را داشته و برای دشمنان اسلام قدرت و سرسختی مسلمانان در دفاع از مقدسات را نشان داد.
امام جمعه تکاب به سکوت حکام عرب در مقابل ظلمی که به مردم فلسطین می شود اشاره کرد و گفت: حکام عرب وسعودی های خودفروخته  درسال های اخیر حمایت مستقیم از رژیم صهیونیستی داشتند.
وی ادامه داد: مردم در روز قدس امسال نیز بعد از گذشت چند دهه باحضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس از فلسطینیان و آرمان های معنوی خود دفاع خواهند کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.