به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یاسر آقا محمدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهاباد بیان کرد: ائتلاف غربی، صهیونیستی و برخی کشورهای عربی تلاش می کنند فلسطین از یادها برود و از اهمیت بیفتد و یکی از اهداف انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس هم همین موضوع است.
وی تاکید کرد: مسلمانان بر آرمان های قدس شریف پافشاری خواهند کرد و آرزوی از نیل تا فرات صهیونیسم برای همیشه باطل خواهد بود که روز قدس مهمترین عامل در این شکست مفتضحانه صهیونیست هاست.
حجت الاسلام آقا محمدی تاکید کرد: با مقاومت مسلمانان جهان و مردم فلسطین، قدس آزاد و تفکر از نیل تا فرات در پشت دیوارهای چندین متری صهیونیسم محبوس خواهد ماند.
وی با اشاره به اینکه همواره مردم ایران حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته اند، ادامه داد: روز جهانی قدس روز فریاد مظلومیت مردم فلسطین است تا بار دیگر جهانیان را به یاد خونخواری ها، ددمنشی ها و کودک کشی های رژیم اشغالگر قدس بیندازد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهاباد، ساعت 11 روز جمعه هجدهم خرداد ماه از میدان اقبال لاهوری (فلکه فرمانداری) آغاز و در میدان جمهوری اسلامی (میدان شهرداری) به پایان می رسد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به تدبیر امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.