مدیر فرودگاه یاسوج از پرواز امروز صبح هواپیمایی "آتا " این فرودگاه با 63 مسافر رفت و برگشت خبرداد و تاکیدکرد که در صورت استقبال از پروازها، بزودی تعداد پروازهای این فرودگاه روزانه خواهد شد.

"علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: امروز صبح پرواز تهران - یاسوج با 34 مسافر و یاسوج - تهران با 29 مسافر در فرودگاه یاسوج انجام و امیدواریم در روزهای آینده این تعداد مسافر بیشتر شود.

وی ظرفیت مسافر هواپیمایی آتا در فرودگاه یاسوج را 45 نفر عنوان و اظهار داشت: پروازهای این هواپیمایی بطور منظم درحال انجام است و امیدواریم با استقبال مسافران، بزودی شاهد افزایش پروازها بصورت روزانه باشیم.

مدیر فرودگاه‌یاسوج افزود: استمرار و افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه زمانی انجام می‌گیرد که مسافران از شرکت هواپیمایی آتا استقبال کرده و درصورت گستردگی استقبال، تعداد پروازها در 2 نوبت صبح و عصر هم انجام می گیرد.

آمادگی آتا برای استمرار و افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

محسنیان با تاکید بر آمادگی هواپیمایی آتا برای پروازهای روزانه و 2 نوبته صبح و عصر در فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی مردم و مسوولان برای تحقق این هدف هستم.

وی گفت: باتوجه به اینکه اکنون ماه مبارک رمضان بوده و مسافرت ها بطور طبیعی نسبت به گذشته کمتر می‌شود اما امیدواریم و انتظار داریم بعد از تعطیلات این ماه، شاهد استقبال گسترده مردم و مسئولان از پروازهای هواپیمایی آتا باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.