نستهن مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ادامه معبر 20 متری شهرک جوشکاران به سبب خاکی بودن و گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلاتی برای اهالی این مناطق به وجود آورده است.
وی افزود: شهرداری یاسوج در یک اقدام سریع ادامه این مسیر را بازگشایی خواهد کرد.
مقدم بیان کرد: طول این مسیر بیش از 600 متر و عرض 20 متر است که 25 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی دارد و برای آن یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شده است.
شهردار یاسوج عنوان کرد: برآورد اعتبار اولیه این طرح 10 میلیارد ریال است که طی هفته جاری با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان به جاده کمربندی منتقل می شود.
مقدم تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.
شهردار یاسوج با اشاره به اجرای عملیات اتصال کمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار، افزود: این محور به طول یکهزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیز هم اکنون در حال اجراست و طی چند روز آینده و همزمان با افتتاح پل سوم به بهره برداری می رسد.
وی ابراز داشت: همچنین با بهره برداری از 2 طرح 45 متری بنسنجان - زیرتل به طول 5 کیلومتر و عملیات ساخت پل چهارم بشار شاهد کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر خواهیم بود.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.