به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به دلیل بدبینی به این کشورها در مسأله برجام خواستار گرفتن تضمین های محکم و مطمئن از آنها توسط مسئولان اجرایی ایران اسلامی شده است.
وی نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد اجناس تولید داخل را خریداری و مصرف کنند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: موضوع گرانی بنزین در چند روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد شایعه بود و مردم استان نیز نباید اهمیتی به اینگونه شایعات بی پایه و اساس بدهند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: مسئولان کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند که تا پایان امسال قیمت انواع حامل های انرژی از جمله بنزین افزایش نمی یابد.
وی ابراز داشت: ایران اسلامی دشمنانی دارد که لجوج، عنود، کینه توز و خیره سر بوده و به هیچ قانونی نیز پایبند نیستند.
امام جمعه یاسوج گفت: وزیر امور خارجه آمریکا به تازگی در سخنانی سخیف و به صراحت اعلام کرده که درصدد نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: به لطف الهی و با اتحاد، انسجام و بصیرت ملت ایران تمامی توطئه های شوم دشمنان در چهار دهه اخیر یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز بی نتیجه خواهند بود.
وی با اشاره به 15 رمضان سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، افزود: مردم نوعدوست، نیکوکار و متمکن کهگیلویه و بویراحمد با تأسی از آن حضرت به محرومان، نیازمندان و زندانیان جرائم غیرعمد کمک کنند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.