به گزارش ایرنا ‌، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: در گذشته نیز مقام معظم رهبری در خصوص برجام چشم انداز این معاهده را ترسیم کرده بودند و بر رعایت مطالبات ایران تاکید داشتند، اما به فرمایشات و شروط مقام معظم رهبری در خصوص برجام عمل نشد.
وی افزود: اکنون باید از این بدعهدی ها درس عبرت گرفت و در توافق با اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای عضو برجام به این نکته توجه داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد : مقام معطم رهبری در شروط9 گانه نظیر تضمین فروش نفت ایران، مقابله با تحریم های آمریکا، تعهد کشورهای اروپایی طرف مذاکره بر مفاد برجام و خروج ایران و تداوم فعالیت های هسته ای در صورت تعلل اتحادیه اروپا در این توافق، ماندن در برجام را در گرو رعایت این شروط دانسته اند.
خطیب جمعه شهرکرد، همچنین با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، تنها راهکار مقابله با آمریکا را بازگشت به گذشته و صیانت از ارزش های والای دوران هشت ساله دفاع مقدس نظیر شجاعت، ظلم ستیزی، وحدت و یکپارچگی عنوان کرد.
نکونام همچنین با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی اظهار کرد: بخشندگی و دستگیری از فقرا از ویژگی های بارز آن حضرت بود و با توجه به گرانی های موجود در جامعه و آسیب هایی که متوجه اقشار ضعیف جامعه است ، ترویج این ویژگی و سیره آن حضرت در دستگیری از مستمندان بیش از هرزمانی ضروری است.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای مختلف استان با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.