به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: نظامیان جنایتکار میانمار در لوای سکوت سازمان ملل متحد و مدعیان حقوق بشر، نسل کشی مسلمانان را به اوج رسانده و مردم بی دفاع این کشور را به شکل فجیع به قتل می رسانند.
وی با بیان اینکه کشتار مسلمانان میانمار قلوب همه انسانهای با وجدان و مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است اظهار کرد: مجامع بین المللی در صورت ایجاد مشکل برای یک صهیونیست، جنجال آفرینی می کنند ولی در برابر کشتار مردم یمن، فلسطین و مسلمانان میانمار سکوت کرده یا از آن حمایت می کنند.
وی گفت: دشمنان در سایه سکوت سازمان کنفرانس اسلامی و سران عرب به قدری جری شده اند که مسلمانان را به عنوان تروریست معرفی می کنند و سپاه پاسداران و جبهه مقاومت را که در حال مبارزه با داعش و تروریست ها هستند، به اتهام حامی تروریسم، تحریم می کنند.
امام جمعه گناباد با اشاره به درخواست بازرسی از مراکز نظامی کشور توسط دولت آمریکا به بهانه واهی فعالیت های هسته ای افزود: سران مستکبر آمریکا هیچگاه به این اهداف خود نمی رسند.
وی همچنین با گرامیداشت عید سعید غدیر خم از ولایت فقیه به عنوان استمرار ولایت غدیر و ائمه (ع) یاد کرد و گفت: به برکت مجاهدتهای امام خمینی (ره) و مردم و فداکاری شهدا و ایثارگران اینک ولی فقیه جامع الشرایط در راس نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
در این مراسم نمازگزاران گناباد پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور طی راهپیمایی، حمایت خود را از مسلمانان میانمار اعلام و جنایتهای ارتش و بوداییان این کشور را محکوم کردند.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.