به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود:خبر مسرت بخش پاسخ موشکی سوریه به اسرائیل متجاوز موجب خوشحالی است زیرا زمان و مکان این عملیات بصورت هوشمندانه انتخاب شد.
وی به پیام ها و دستاوردهای پیروزی باشکوه جبهه مقاومت در انتخابات پارلمان لبنان نیز اشاره کرد و گفت:مردم رویکرد مقاومت و ایستادگی را انتخاب کردند که این بیانگر تفکر مردم لبنان است زیرا امروزه ملت های اسلامی جنایت های عربستان را به خوبی شناخته اند.
خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته به بررسی پیامدهای خروج آمریکا از برجام پرداخت و گفت:با خروج آمریکا از برجام ،ایران مشروعیت بیشتری در استفاده صلح آمیز هسته ای پیدا کرد زیرا آژانس بین المللی با ابزار نظارتی دقیق هر سه ماه یکبار بر فعالیت های هسته ای ایران نظارت واعلام کرده بودند ایران کاملا به مفاد برجام عمل کرده است .
حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد : انرژی هسته ای نیاز واقعی کشورمان است زیرا تا چند سال دیگر ایران به 20 هزار مگاوات برق هسته ای نیاز دارد و اگر فراهم نشود مورد بازخواست آیندگان خواهیم بود.
امام جمعه دزفول انرژی هسته ای را بهانه آمریکا دانست و گفت:اگر در برابر آمریکا کوتاه بیاییم بار دیگر بهانه دیگری خواهد آورد.
وی ادامه داد : جمهوری اسلامی ذلت ملت ایران را در دوره قاجار و پهلوی به عزت و ایستادگی تبدیل کرده و از منافع و عزت کنونی کوتاه نخواهد آمد.
خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه به سه کشوری که اعلام آمادگی کرده اند نیز نمی توان اعتماد کرد افزود:با اعتماد بیجای برخی مسئولان به دشمن خسارات زیادی به ملت وارد شده است.
وی همچنین به آماده سازی مساجد برای ورود به ماه رمضان اشاره کرد و گفت:متاسفانه در معابر و خیابانهای شهر با حذف نام شهدا روبرو شده ایم که به مسئولان نام گذاری هشدار داده می شود هنگام نوسازی تابلوی خیابانها و معابر نام شهدا را حذف نکنند.
در پایان نماز جمعه دزفول ،نمازگزارن با برگزاری راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار ثابت کردند برای حفظ استقلال و سربلندی کشور ذره ای در مقابل دشمن عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه آبادان: خروج امریکا از برجام هیچ ضرری برای ما ندارد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیم پوردر آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلای آبادان با بیان اینکه مذاکرات هسته ای و موشکی بهانه دشمن است، گفت: مسئله هسته ای و موشکی بهانه است و خروج امریکا هیچ ضرری برای ایران نخواهد داشت.
وی گفت: مسئله برجام نه تنها در زمان ترامپ بلکه در زمام اوباما نقض شده است.
امام جمعه آبادان گفت: خدارا شاکریم که به خاطر داشتن رهبر آینده نگر، دشمن شناش، و بصیر طی 10 سال پیاپی شعارهای سال را برابر تحکیم اقتصاد مقاومتی رقم بزند .
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امروز تمام مشکلات جهان ناشی از دخالت های آمریکا است که به دنبال استثمار کردن کشورهاست و امام راحل گفته بود که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی ادامه داد: اتحاد ملت و حمایت از تولید داخلی تمام توطئه های دشمن را خنثی می کند..


** امام جمعه گتوند: زیرساخت های مخابراتی گتوند مطلوب نیست

امام جمعه گتوند با اشاره به مشکلات مخابراتی این شهرستان گفت : گتوند از ضعف زیر ساخت های مخابراتی رنج می برد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود:زیرساخت های مخابراتی گتوند به ویژه تلفن ثابت به شدت نیازمند توجه است و باید رسیدگی شود.
وی با تاکید به رسیدگی به مشکلات مخابراتی از سوی مسئولان ذیربط گفت : باید از ظرفیت علم و تکنولوژی جدید در توسعه زیر ساخت های مخابراتی این شهرستان استفاده شود.
امام جمعه گتوند در ادامه با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان افزود: مطابق شان ، جایگاه و منزلت مقام معلم کاری صورت نگرفته است. وظیفه مسئولان رسیدگی به مشکلات فرهنگیان است.
حجت الاسلام شاه آبادی ادامه داد:جهت گیری تعلم و تعلیم باید براساس عدالت محوری و در راستای اهداف نظام اسلامی و بر اساس آرمان های انقلاب باشد.
وی همچنین گفت:اجرای سند تحول در آموزش و پرورش به کندی پیش می رود که باید هرچه سریعتر انجام شود.
خطیب جمعه گتوند در ادامه با بیان اینکه آمریکا از روز اول متعهد به برجام نبود افزود:هدف اروپا از حفظ برجام منافع اقتصادی است تا صادرات اروپا به ایران قطع نشود.


امام جمعه ماهشهر: خروج آمریکا از برجام برای کشور برکت زیادی دارد

امام جمعه بندرماهشهر گفت: از دیدگاه برخی از کارشناسان و صاحب نظران خروج آمریکا از برجام برای کشور ایران برکت زیادی دارد، مذاکره با دولت آمریکا برای ملت ایران و نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران یک افت محسوب می شود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نمار جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به خروج دولت آمریکا از توافق برجام اظهار کرد: استکبار برای قوانین بین الملل و عرف جهانی هیچ ارزشی قائل نیست و خودسرانه به اقداماتی می پردازد، اما آنها غافل از این هستند که در مقابلشان یک ملت انقلابی و ارزشی حضور دارد، مقام معظم رهبری پاسخ کاملا به جا و کوبنده ای به اقدام اخیر دولت آمریکا داد.
حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تنها به توصیه کردن و نصیحت تیم مذاکره کننده بسنده کرد و همواره تاکید می کرد که پیش بینی می کنم این توافق نتیجه ای دربرنخواهد داشت و دولت آمریکا بدعهدی می کند، حال نیز سه کشور مستکبر انگلیس، آلمان و فرانسه در نهایت وقاحت با وجود خروج آمریکا از برجام خواستار بازرسی مراکز هسته ای ایران شدند.
خطیب جمعه بندرماهشهر ادامه داد: از دولت محترم انتظار می رود با جدیت تضمین های کافی از سایر کشورهای امضا کننده توافق برجام اخذ کند، با توجه به خسارت هایی که کشورمان در نتیجه توافق برجام متحمل شده هیچ توجیهی برای متعهد ماندن به این توافق وجود دارد.
وی در فراز دیگری از خطبه ها به تبادل آتش بین جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دو شب گذشته رژیم غاصب اسرائیل نقاطی در حومه دمشق را موشک باران کرد که ارتش سوری پاسخ کوبنده ای به این تجاوزات داد، این اقدام به نوبه خود بی سابقه بود، رژیم غاصب مدعی است این موشک ها از سوی سپاه قدس شلیک شده است.
به گزارش ایرنا، مردم شهرستان بندرماهشهر بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با هم وطنان سراسر کشور در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، با سر دادن شعار های 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ و بر اسرائیل' راهپیمایی کردند.
9858/7165
7467/6068/7100/6002 /7165/7278
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.