به گزارش ایرنا، آیت الله محمد فاضلی کدکنی روز چهارشنبه در آیین جشن نیمه شعبان در یاسوج اظهار داشت: فرج بشریت و پایان یافتن معضلات آنان در تمامی زمینه ها در گرو ظهور امام زمان (عج) است و به همین دلیل نیز باید همگان در این زمینه دعا کنند.
وی افزود: یکی از اعجازهای مهم قرآن کریم خبر دادن از آینده نزدیک یا دور و محقق شدن تمامی آنهاست.
خطیب و مدرس حوزه و دانشگاه از استان خراسان رضوی بیان کرد: 114 آیه قرآن مجید به ظهور منجی عالم بشریت مژده داده و به طور حتم این وعده الهی نیز سرانجام تحقق پیدا می کند.
آیت الله کدکنی عنوان کرد: بشارت ظهور حضرت ولی عصر (عج) بارها در روایات متعدد توسط پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) به مسلمانان و شیعیان داده شده است.
وی ابراز داشت: در دوران غیبت امام زمان (عج) فساد، ظلم، ستم و تبعیض دنیا را فرا می گیرد اما پس از ظهور آن حضرت سراسر عالم هستی پر از عدل، داد و قسط می شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: منتظران واقعی حضرت مهدی (عج) برای تعجیل در فرج آن حضرت همواره دعا می کنند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اظهار داشت: مسلمانان و شیعیان جهان باید در دوران غیبت امام زمان (عج) بیش از پیش به وظایف دینی خود عمل کنند.
وی افزود: در دوران ظهور حضرت مهدی (عج) بشریت یک زندگی و حیات جدیدی پیدا می کند و دنیا سرشار از فضایل اخلاقی خواهد شد همان طور که مملو از انواع مفاسد و رذایل اخلاقی شده است.
برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی از جمله مداحی، مولودی خوانی، قرائت دعای فرج و عمامه گذاری پنج طلبه مرد حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این آیین جشن برگزار شد.
تعدادی از افراد دارای نام مهدی، مهدیه، نرگس و محمد در این آیین جشن با ارائه شناسنامه یا کارت ملی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در این آیین جشن داشتند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.