به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار داشت: جوانان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور باید از آن حضرت الگو بگیرند.
وی 9 اردیبهشت روز شوراها را یادآور شد و افزود: مشورت یک اصل مهم در دین مبین اسلام است و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حلقه اتصال بین مردم و مسئولان اجرایی برای بیان و پیگیری مشکلات هستند.
امام جمعه یاسوج با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم، بیان کرد: استاد شهید مرتضی مطهری عالم ربانی، فیلسوف و معلم برجسته در این روز توسط منافقان به شهادت رسید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: معلمان به عنوان تربیت کننده انسان جایگاه والایی دارند و باید همواره قدردان خدمات و تلاش های آنان بود.
وی نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت و ابراز داشت: آن حضرت ذخیره الهی، نابود کننده ظلم و برقرار کننده عدل در سراسر جهان است.
امام جمعه یاسوج گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان افرادی مخلص و بی ادعا حافظان امنیت و تأمین کننده آسایش و آرامش در کشور هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.